De kop is eraf - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu De kop is eraf - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

De kop is eraf

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

11 Januari 2014 | Thailand, Roi Et

De eerste twee weken zitten er bijna op.
In het begin wat klusjes in de coffeeshop gedaan, want Suree blijft aan het veranderen.
Ik ben het niet altijd met haar eens, maar dan krijg ik altijd hetzelfde antwoord, het is hier niet hetzelfde als in Europa !
Dus doe ik gewoon wat zij wil, want de coffeeshop gaat steeds beter alhoewel bijna naast ons ook een koffiekraampje is begonnen, dus de concurentie is hevig. Daardoor ga ik er vaker alleen op uit, de ene keer op het brommertje, gewoon een beetje in de stad rondrijden of ff naar het park.
Maar zeker ook tripjes maken op de motor, heerlijk met af en toe een pauze in de schaduw met een heerlijke cappuccino. Vandaag was het weer childrens day, dat is een dag in het jaar speciaal voor de kinderen, ze krijgen een hoop gratis zoals drankjes, eten en ijsjes. Volgende week gaan we een paar dagen met motor naar Korat daar is het hel mooi met bergen dus ook mooie bochten !! gr Suree & Cor

• 11 Januari 2014 - 10:04

Cor Lanser:

Sorry ik kan deze keer geen foto,s plaatsen, heb al een boze mail verstuurd. Ik hoop dat het snel opgelost gaat worden.

• 11 Januari 2014 - 10:23

Bruw & Ingrid:

Hey Cor weet jij nog niet wie er de broek aan heeft ?????
    Als de dames zeggen hoe het moet hoef je alleen maar Ja te knikken ;-)
    Geniet van jullie vakantie en samen zijn.

Groetjes vanuit het rozendorp,

• 11 Januari 2014 - 10:41

Madeleine:

Gewoon lekker doen wat Suree wil, het is haar toko dus kan jou het schelen. Hoe dan ook heb jij het toch wel weer naar je zin geloof ik. Ben natuurlijk wel weer benieuwd naar de foto's maar dat komt bij de volgende update dan wel. xxx

• 11 Januari 2014 - 10:44

Madeleine:

Geweldig, die filmpjes! Wat een prachtige muziek... ahum... Maar de danseressen bevielen je wel zag ik ;-)

• 11 Januari 2014 - 12:27

Dropshot:

hallo

Goed te horen dat het weer prima gaat en ben benieuwd naar de verbouwingen maar dat zien we wel als we er zijn .
    Nog 2 weekjes werken en dan is voor ons de tijd voor zon en lekker eten ook weer aangebroken en Pa zit alweer op hete kolen want hij vind het maar niks dat het hier koud is en regend en komt nu niet veel buiten. Groetjes aan Suree en tot gauw

Jansen en Jansen

• 11 Januari 2014 - 16:21

Klukkie:

He bro ,je gelooft het niet zelfs wij hebben dagn..gehad met 14gr..... verder mis je niks hier.
    Geniet gewoon en laat je niet oppe kop zitten ,be strong .... lullig als de buren ook gaan concureren,misschien moet of kun jij nu topless gaan bedienen??? Haaaaahaaha ....good voor de zaken....misschien ff scheren links of rechts ???Whaaaaaaa iniatief nemen ,,,geintje.Ben gewoon Jaloers op je vakantie...gelukkig geen foto`s van al dat lekkere eten..... Have fun en greetingszzz Kluk