Jansen & Jansen op visite - Reisverslag uit Mukdahan, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Jansen & Jansen op visite - Reisverslag uit Mukdahan, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Jansen & Jansen op visite

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

01 Februari 2014 | Thailand, Mukdahan

Hallo allemaal,
Kees Dropshot is met zijn vader (86 jaar) voor een maand in Thailand en ze maken met een gehuurde auto een rondreis. En zijn gelijk naar ons gereden en hebben we een paar dagen samen opgetrokken. Eerst hier een dagje in de buurt en daarna zijn we naar Mukdahan gereden want daar werd het chinese nieuw jaar gevierd. Het is een leuk stadje met een boven en ondergrondse markt. Woensdag was er op de boulevard een show met veel dans en te harde muziek, maar ik had gelukkig oordoppen bij me. En natuurlijk veel eten. Donderdag was er een kickboks wedsrijd die live op televisie werd uitgezonden.
. Vrijdag weer naar Roi et, onderweg nog naar een park geweest waar we al vaker zijn geweest, maar steeds weer mooi is om te zien. Vanmorgen zijn Jansen & Jansen weer verder met hun rondreis gegaan. het waren een paar leuke dagen en wens ze een fijne vakantie.
gr Suree & Cor

• 01 Februari 2014 - 16:03

Kees:

hallo

Nou Cor het is maar een vreemd stel die Jansen en Jansen ik persoonlijk zou zulke lui niet graag over de vloer hebben en ik zou er zeker nooit mee op stap gaan . Nog veel plezier met Suree en als je weer thuis ben kom je maar eens bij ons eten en een praatje maken met een bakje koffie erbij

gr van de pensionairs

• 01 Februari 2014 - 17:01

Madeleine:

Fleurige boel daar in die tempels! Kunnen ze hier in Nederland een voorbeeld aan nemen. Ziet er weer erg gezellig uit samen met Jansen & Jansen.
    Nou, ik ben benieuwd wanneer die UFO's ons gaan nuken, nog geen berichten gehoord dat Amsterdam en Den Haag niet meer bestaan.

• 01 Februari 2014 - 19:08

Klukkie:

Ziet er weer gezelli uit.... leuk als je 2 keer nieuwjaar kunt vieren ... En ook ff wat afleiding met Jansen & Jansen toch...leuke roze olifant trouwens,kwam me bekend voor maar kan ook door de Jagermeister komen... Hier toch stiekum stamppot weer,maar in ut zuiden nog geen sneeuw.
    Veel plezier allemaal tot face groet maar weer....Kluk

• 03 Februari 2014 - 12:39

Cootje:

ha die cor je vermaakt je weer prima zie ik
    veel plezier daar nog groetjes aan suree.
    we hebben een ander e-mail adres
    hanno.corinne@kpnmail.nl
    howdoe

• 03 Februari 2014 - 18:20

Marianne:

Hallo Cor en Suree,
    Ik zie dat het leven weer goed is daar. En er zitten weer leuke foto's bij.
    Wat heerlijk dat je daar lekker de winter door kan brengen.
    Geniet er nog van
    Groetjes Marianne

• 05 Februari 2014 - 10:56

Theo:

nou daar is die dan Madeleine en cor.
    maar niet meer uit 020 maar uit 075.te starnmeer.
    ben even druk bezig met het huis en werk dus vandaar een late reactie.
    maar ik zie dat je daar in het heeeeeele vere oosten zich nog lekker vermaakt dus nog steeds goed bezig cor.
    nou bij deze dan dus groet uit 075 .