Drag races + zwembad - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Drag races + zwembad - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Drag races + zwembad

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

17 Maart 2014 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties !
Gisteren naar dragraces in Roi Et geweest.
Van horen zeggen zou er op de militaire bases een soort sprint zijn.
Dus ik op het brommertje er op af, kom ik bij de poort staan er 2 zwaar bewapende mannen, dus ik zeg speak you english, kijken die twee elkaar aan en ik zie dat word niks, dus ik ga plat op de brommer liggen en neem de racehouding aan. Nou toen werden ze wakker, de eerste links en dan rechtdoor. Eerst zie ik een mooie golfbaan, dan een schietterrein en dan weer een kleiduiven schietterrein en net als ik het al wil opgeven zie in de verte een soort landingsbaan. Ik er naartoe eerst 2 euro entree betalen en dan naar de start, daar aangekomen kon ik gelijk meedoen, tenminste dat begreep ik, toch maar niet gedaan in mijn korte broek. Het was best nostalgie, de geur van raceolie,het geluid van snerpende tweetacten, brullende viertacten.Ik moest gelijk terug denken aan mijn jeugdjaren, toen had je brommercross.
Ze waren schijnbaar al een tijdje bezig want de grotere motoren waren al geweest. maar het was toch wel de moeite waard. Daarna nog ff met de familie naar het zwembad geweest.

• 17 Maart 2014 - 10:42

Esther:

Ja jammer dat je alleen je korte broek mee had, je had zo mee kunnen doen.
    En die 2e zwembadfoto laat weer de echte Cor zien, geweldig!
    Veel plezier nog, Esther

• 17 Maart 2014 - 12:46

Ruud:

Ben het helemaal met Esther eens, die tweede foto..hahaha die meiden wisten zeker niet wat op de achtergrond afspeelde :-)

Enne, had wel leuk gestaan, jou grijze baard op dat podium tussen al die kleine mannekes ;-)

• 17 Maart 2014 - 15:25

Kees Dropshot:

Hallo

Dat is inderdaad jammer dat je niet mee kon racen maar daar hoef je je titel niet te verdedigen , dat kan je dan mooi doen op de kleppenballrun want daar krijg je weer de kans als veelvuidig winnaar.
    Ligt het aan mij of kan niemand de video's openen maar de foto hebben wel weer een speciaal effect ,maar dat zijn we wel gewend van je .
    Nog een leuke tijd en als je terug bent buurten wel verder want ik zit nu ook in de ploeg van de eeuwige vakantie .

gr kees