Tempel van anderhalf miljoen bierflessen - Reisverslag uit Ubon Ratchathani, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Tempel van anderhalf miljoen bierflessen - Reisverslag uit Ubon Ratchathani, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Tempel van anderhalf miljoen bierflessen

Blijf op de hoogte en volg Cor

24 Maart 2014 | Thailand, Ubon Ratchathani

Hallo allemaal,
Bedankt voor alle reacties en sorry van de video,s maar het is me niet gelukt om ze te uploaden.
Afgelopen zaterdag vertrokken voor ons laatse weekendje op de motor.
Eerste doel was een tempel tegen de grens van Cambodja in het plaatsje Khun Han, die tempel is nogal bijzonder omdat alles is opgebouwd met lege bierflessen, tenminste de meeste, er zitten af en toe ook wat andere flesjes tussen. Na lang zoeken hebben we het gevonden en was best leuk om te zien, er was ook een wc opgebouwd uit bierflessen en zelfs een crematorium. De eerste overnachting was in Kantharalak, waar we s,morgens uitgezwaaid werden door de eigenaarresse. Zondag naar twee verschillende nationale parken geweest en na lang zoeken een slaapplaats gevonden in een resort voor verliefde stelletjes en vreemdgangers, je kunt er huisjes huren per uur maar ook voor een hele nacht kosten 9 euro, alleen geen restaurant en geen ontbijt. Dus maandagmorgen ontbijt gekocht bij 7 eleven, dat zijn supermarkten die 24 uur open zijn en waarvan er ongeveer 8000 in Thailand zijn, het onbijt tosti (warm) met ham en kaas plus een koffie kost 1 euro, daarna naar Roi Et gereden en waren om 12 uur thuis. Ongeveer 835 km gereden. Het waren weer 3 leuke maanden waarin we een goeie 6000 km hebben gereden en vorig jaar ook zoiets want de teller staat nu op 12005 km. Aanstaande zaterdag vlieg ik weer naar huis.
Groetjes Suree & Cor

• 24 Maart 2014 - 17:02

Ruud:

Mooie foto's weer zeg!
    Wordt aardig wat afgezopen daar dat ze er een hele tempel van kunnen maken!
    Enne, motor weer voor een beurt nu zeker?
    Je bent in ieder geval op tijd terug voor de Kleppenbalrun Cor!

CU

• 24 Maart 2014 - 17:04

Sil:

Wat een gave tempel en wat zal je plaje klinken zeg met al dat glas om je heen. Fijne tijd nog
    Groetjes de taubjes of te wel rob spuit en fam.

• 24 Maart 2014 - 18:29

Kees Dropshot:

Dat is net zo'n tempel als waar die die reuzen stonden in de buurt van Roi et alleen deze is nog groter en uitgebreider ,was weer een leuk reisje maar het is altijd jammer als zo'n vakantie voorbij is en het lijkt net of de tijd vliegt maar dat is altijd bij leuke dingen.
    Je valt wel gelijk met je neus in de boter want de week nadat je thuis ben kan je naar het Grastreffen en daar komen de meeste van je kennissen Maak er nog een paar leuke dagen van en tot gauw

gr kees