Trip Burapa bike week - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Trip Burapa bike week - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Trip Burapa bike week

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

17 Februari 2015 | Thailand, Pattaya

Hallo allemaal,
Hier een verslag van ons tripje Rayong & pattaya, vorige week maandag vertrokken richting Rayong. Dat is ongeveer 600 km , dus zijn we halverwege een keer gestopt voor een overnachting, dinsdag rond 12 uur aangekomen in Rayong.
Dat is een vrij grote plaats aan de zee met een prachtig strand, daar zijn we een paar dagen gebleven, om lekker rond te toeren en lekker te relaxen. Wij zijn per ongeluk ook nog bij een motorclub The rayong riders beland, en hebben daar gezellig een biertje gedronken.
Vrijdag zijn we naar mijn vriend Dick in Pattaya gegaan, want bij hem konden we weer overnachten, s,middags zijn we met z,n allen alvast naar het terrein gegaan van de Burapa bikeweek, waar het al aardig druk was.
s,Avonds eerst uit eten en daarna nog naar een barretje vlakbij Dick met een hollandse eigenaar Rinus, waar hoofdzakelijk nederlandse muziek gedraaid word, dus zit de helft mee te lallen. Zaterdag gelukkig met de taxi naar het terrein, zodat we een biertje konden drinken, had ik dat maar niet gedaan want de volgende morgen bleek mijn camera stuk te zijn, dus de foto,s daarna zijn met de telefoon gemaakt. Zondag om half 10 vertrokken naar Korat en daar in de buurt van de Wat Ban Rai, The Elephant Temple een hotel genomen. Maandag zijn we via Khon kaen gereden om daar een visum te halen voor Laos waar we de 28ste naar toe gaan, en darna weer naar huis. Hier zijn nog een paar links, deze is van een video van de tempel echt geweldig mooi : http://youtu.be/-HWaC5ZpkvQ En deze is van al de foto,s tot nu toe : http://1drv.ms/1wXT1Wc groetjes Suree & Cor

• 17 Februari 2015 - 12:22

Theo:

zo cor dat ziet er weer lekker zonnig uit.
    je verveeld je dus nog niet.
    have fun.
    gr 020.

• 17 Februari 2015 - 12:40

Harrie:

Hallo Cor.

Zo te zien kunnen die Russen er dus ook wel wat van.
    Geniet er maar lekker van.

• 19 Februari 2015 - 10:06

BERT HAANSTRA:

Hallo cor leuk hoor jouw fotoos en je reisverslag ken je me nog een vriend van Dick nog veel plezier