Druk weekend - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Druk weekend - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Druk weekend

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

09 Maart 2015 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Bedankt voor de reacties en het kijken.
Afgelopen zaterdagmorgen begon hier weer het jaarlijkse noodles festival, dus na de dagelijkse training eerst daar maar even kijken. Maar er was ook een motorparty, die was s,avonds.
De zwager van Suree heeft ons gebracht, zodat we ook een biertje konden drinken. Bij ingang stonden een partij auto,s vol gebouwd met speakers en lampen enbovenop de auto,s mooie danseressen, met als gevolg een gigantische lichtshow met de nodige herrie, want daar zijn ze hier gek op.
Toen naar de motorparty het wasgezellig druk en onze overburen waren er ook, zij hebben pas een motor gekocht en misschien gaan we volgende week samen naae een andere party. Op een gegeven moment werd er omgeroepen dat uit betrouwbare bron vernomen was dat er geen alcoholcontrole zou zijn, ik viel bijna van mijn stoel, ongeloofelijk !!
Zondag zijn we naar Buriam gereden voor tickets WK superbike en gelijk een hotel gereserveerd. Het word hier voor het eerst gereden op het splinternieuwe Chang international circuit in Buriam op de terugweg zijn we nog in een soort park geweest, waar ze zelfs hollandse tulpen hadden. Als alle foto,s wil zien klik dan op deze link :

Gr Suree & Cor

• 09 Maart 2015 - 19:28

Corrie Lubbers:

Leuke activiteiten Cor, geniet er lekker van! Groeten aan Suree en : see you around somewhere.......