Laatste anderhalve maand - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Laatste anderhalve maand - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Laatste anderhalve maand

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

16 April 2016 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Bedankt voor het kijken en reactie,s.
Het zit er weer bijna op dinsdag ga ik met de bus naar Bangkok en ben hopelijk woensdagavond weer thuis. De laatste anderhalve maand hebben we nog enkele uitstapjes gedaan. O.a zijn we naar de superbikesrace in Buriram geweest. Was de moeite waard en we zijn per ongeluk voor niets binnen gekomen, we reden achter een groepje motorrijders en die mochten overal doorrijden dus ik ook, en ineens staan we bij de tribune, zegt Suree we moeten nog kaartjes kopen, ik zeg waarom we kunnen zo gaan zitten. En dat was ook zo. Dus toe hebben we s,avonds maar een feestje gebouwd. En daar kwam toevallig Jonathan Rea met zijn gevolg langs. Daarna zijn we nog enkele dagen naar Ubon Ratchathani geweest, dat is een provincie tegen Laos aan. We hebben geslapen in Khong Chiam en van daaruit hebben we uitstapjes gemaakt naar o.a klein Pattaya, dat ligt aan het water, dus kan je er zwemmen en veel verschillende watersporten doen, en ook lekker eten in een hutje aan het water. We zijn ook naar de Thaise Grand Canyon geweest, dat zijn allemaal uitgesleten rotsen aan de Mekongrivier met heel veel draaikolken. En als sluitstuk het Thaise nieuwjaar ( songkran ) oftewel het waterfestival, ongelofelijk hoeveel water er word weggesmeten. De regering had van tevoren gevraagd om zuinig te zijn met water vanwege de droogte die er op dit moment heerst. Maar daar trekken de Thai zich niets van aan, 3 dagen lang gooien ze water naar elkaar en de drank vloeit ook rijkelijk. Er ware dit jaar veel drank controles, ze hebben ongeveer 25000 auto van de weg gehaald vanwege teveel drank, en dat is maar het topje, want hier vlakbij was er ook een, je ziet hem allang van tevoren met grote zwaailichten, dus de meeste slaan van tevoren links of rechtsaf. Allemaal bedankt en ik hoop jullie allemaal weer tegen te komen in Nederland. Alle foto,s staan op deze link : https://onedrive.live.com/redir?resid=868F976ECB66F4F3!41497&authkey=!AApLr1Z5bUX8i8I&ithint=folder%2cjpg
Groetjes Suree & Cor

• 16 April 2016 - 10:29

Vaat En Frans:

Goede terug reis! En tot gauw!

• 17 April 2016 - 15:34

Richard Bruurs :

Cor goeie en veilige reis terug en groetjes Suree xxx

• 17 April 2016 - 22:05

Marianne:

Wat leuk om te lezen en zien dat jullie het zo fijn hebben. Mooi hoor!!! Tot gauw weer een keer

• 18 April 2016 - 01:30

Dropshot:

Hallo

goede reis terug en tot gauw en doe Suree de groetjes van me

Gr kees