Daytripper - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Daytripper - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Daytripper

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

17 Januari 2014 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Ja ik zit nog steeds in Roi Et.
Suree is druk met haar coffeshop, en ik scheur wat rond.
Ben van de week naar Khon Kaen geweest want daar zit de Kawasaki dealer.
Het begon al dat er niemand engels sprak, dus werd de baas gebeld en ik kreeg de telefoon in mijn gedrukt, mijn vraag aan hem was of hij de begrenzer er af kon halen of er een opvoerkit op te bouwen, maar dat ging niet want hij zit nog in de garantie. En hij zei als ik het ergens anders zou laten doen dan zou de garantie vervallen, dus toch maar ff wachten. Omdat ik toch daar was heb ik de motor maar gelijk de 6000 km beurt aten doen, want daar zat hij al ver overheen. En de werkplaats en gereedschap zag er stukken beter uit dan in Roi Et. Er werd koffie voor me gehaald en ik kon internetten terwijl voor mijn neus de motor werd nagekeken. Ik weet niet precies wat ze allemaal ge daan hebben maar ze alles nagekeken, afgesteld en alle olie ververst en daar zijn ze ongeveer een uur mee bezig geweest voor de prijs van 25 euro. Voor Thaise begrippen een hoop geld, want in Roi Et was ik meer als de helft goedkoper uit geweest. Maar nu weet ik zeker dat het goed gebeurt is. Voor de rest cross ik hier een beetje rond, vandaag gevonden waar ik gisteren al naar op zoek was geweest. Het ging om een tempel met 2 gigantische beelden (zie de foto,s) uit eindelijk lag het midden in de rimboe, alle borden waren in het Thais, gelukkig zag ik op een gegeven moment een stukje van het dak boven de bomen en daar was het. Ja het valt niet mee zonder Tom Tom en Thaise gids, maar ik leer wel de weg kennen zodat ik op de wegnummers kan rijden. Als het goed is gaan we morgen een paar dagen naar Korat.
Bedankt voor alle reacties en tot het volgende verslag.
gr Suree & Cor

  • 17 Januari 2014 - 11:32

    Ruud:

    Hoi Cor en Suree,

    Nou ik zie het al weer...je bent druk druk en druk.... hahaha, in ieder geval een lekker weertje erbij.
    Geniet!

  • 17 Januari 2014 - 16:04

    Corrie Lubbers:

    Fantastisch om je te.volgen net als vorige jaren, ga je ons ook weer volgen als we in augustus 4weken door Canada toeren met een camper? Geniet ervan, het leven is toch al zo kort

  • 18 Januari 2014 - 15:40

    Madeleine:

    Zien er lekker uit, die banaantjes! Groeien die bij Suree in de tuin?

  • 23 Januari 2014 - 07:57

    Joost:

    Beelden zijn vet coole mayo... Als je ooit zo oud en groot mag worden...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

De laatste jaren ga ik met mijn Thaise vriendin Suree twee keer per jaar op vakantie, de ene keer in Azië en de andere keer in Europa.

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 128743

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 20 April 2016

Thailand 2015/2016

08 December 2014 - 21 April 2015

Thailand 2014/2015

29 December 2013 - 29 April 2014

Thailand 2014

03 Januari 2013 - 29 Maart 2013

Thailand & Laos 2013

23 December 2012 - 23 December 2012

Rondje Europa

11 December 2011 - 16 Maart 2012

Thailand & Laos 2011/2012

12 December 2010 - 09 Maart 2011

Thailand 2010/2011

30 November -0001 - 30 November -0001

Reis 2011 Europa

Landen bezocht: