2 Fast 2 Furious - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu 2 Fast 2 Furious - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

2 Fast 2 Furious

Door: Suree & Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor

25 December 2010 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Voor jullie is het nu kerst, hier merk je er niets van.
Alleen is hier nou een soort kermis en daar hebben we net een kerstmannetje gewonnen.Verder gaat het hier z,n gangetje, een beetje rond scheuren op het brommertje van Suree, af en toe is het net een wedstrijd als je zo tussen die jonge gastjes zit dan krijg je een beetje het gevoel van (2 Fast 2 Furious)Ik heb gelezen dat de Aardvarkens het clubhuis hebben laten staan en dat ze een leuk feest gehad hebben.Ik zal nog een paar leuke foto,s en video,s opzoeken.En wens jullie een goed uiteinde en een goed begin.
grtz Suree & Cor

• 25 December 2010 - 13:29

Dropshot:

Hallo

ik zie dat je je weer prima vermaak zo in het zonnetje hier is het maar niks met al die wintertroep maar we hebben geen keus ,ons reisje naar waar dan ook is niet te plannen ivm de nog steeds niet genezen hand van jan dus dat zal niet doorgaan of het word een last minute
    Veel plazier en neem het er maar lekker van
    gr kees

• 25 December 2010 - 13:42

Madeleine:

Leg die foto eens uit?

• 25 December 2010 - 13:42

Madeleine :

Ik bedoel die van jullie tegen de muur?

• 25 December 2010 - 13:51

Jos Koppers :

Hoi Cor en Suree.
    Fijne kerst dagen en veel plezier .
    groetjes jos

• 25 December 2010 - 13:59

Roel En Inge:

ha cor kijk jij ma uit ouwe snoepert met je racen daar haha bedankt voor het bericht en het zelfde gewenst van hier groetjes inge en roel

• 25 December 2010 - 14:39

Cor Lanser:

FF uitleg van foto voor madeleine, als je goed kijkt dan zie je een hart !!
    gr Cor

• 25 December 2010 - 15:37

Peer En Mia:

Ha die Cor en Suree,
    Jullie vermaken je vast wel weer daar in de zon. En daar gaat het in ieder geval faster dan hier, door de sneeuw kom je hier amper vooruit. Kan het zomaar ruim 2 uur duren om van Best naar Uden te komen. We zijn hier aardig aan het onthaasten zullen we maar zeggen.
    Fijne jaarwissling en een fijne tijd samen.
    Howdoe wanne

• 25 December 2010 - 17:25

Rex:

Heej Cor,
    Heb je je een nieuw handtasje gekocht in dat winkelcentrum?
    En waarom is dat in godsnaam overdekt als het daar zo'n mooi weer is?
    Hier ligt anderhalve meter sneeuw en het enige wat overdekt is zijn de
    Arena en het Gelredome.
    En ik kan niet voetballen dus daar heb ik geen klote aan.
    Hoe dan ook: fijne dagen en de beste wensen!!!

Gr. Rex.

• 25 December 2010 - 17:41

Theo:

nou nou cor wat een gouden stem in het filmpje.
    ha ha ha ha ha ha
    maare jullie ook een happy nieuw jaar.

• 26 December 2010 - 07:14

Boegie:

Hoi Cor en Suree.

All the Best voor 2011! Geniet van de tijd en de temperatuur. M&M

• 26 December 2010 - 18:26

Hoey:

he cor dat verkeer daar word wel muzikaal geregeld met die fluitende streskip hij rend van de eene
    auto naar de andere en fluit er maar op los maar plots hoor ik hem niet meer en zie seree hard zwaaien en lacht . ik denk zo dat cor die streskip onder zijn bromertje heeft gehad en snel er tussen uit is gegaan .maar ja hier is alweer een nieuw kinneke geboren en licht in een schuurtje op stro dat later wel opgelijd kan worden als verkeers fluiter en zonder stres. maar dat duurt nog achtien jaar dan mag hij de weg op.
    en kan die e u gasten de goede weg wijzen door het land .maak er maar een goede reis van ik lees het wel.

• 28 December 2010 - 18:49

Jansen Sr.:

Ik kan me voorstellen hoe fijn je het hebt. Een dik jaar geleden waren Kees en ik er ook.
    Een fijne tijd samen met Suree.
    gr. senior.

• 29 December 2010 - 10:20

Guus A.:

Hoi Cor, ouwe buurman.
    Op 'n brommertje....zo ken ik je niet. Je begint toch geen o.l. te worden want dan ga ik me pas echt zorgen maken. Geniet van elkaar en van het klimaat en tot ziens??? Guus.