Werk vakantie - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Werk vakantie - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Werk vakantie

Door: Suree & Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor

14 Februari 2011 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Hier is weer een verslag van mij, het is wel niet zo spannand als die van Alzheimer, maar ik wil jullie wel op de hoogte houden.
Zoals jullie weten ben ik Suree nu aan het helpen met het opknappen en verbouwen van haar nieuwe woning plus koffieshop. Het is wel weer een nieuwe ervaring hoor, bijvoorbeeld de doe het zelfzaak, daar barst het van het personeel, en iedereen heeft zijn eigen stekkie, ze doen bijna niets alleen iedereen zegt goedendag tegen je, en als je iets vraagt ( dus ik zeg het eerst in het engels tegen Suree)dan sturen ze je geheid door naar een collega. Maar ik ben druk bezig, ik heb al een gipswandje gemaakt en een verlaagd plafond. Het huisje is niet veel, maar hier verlangen ze ook niet veel, en als je maar 25 euro per maand moet betalen, dan verwacht je ook niet veel. Inmiddels ben ik beroemd geworden want iedereen komt kijken naar die toerist (farang) uit Holland, want ze kennen hier een hoop buitenlanders die hier wonen, maar die doen alleen maar bier drinken, roken, eten en bij het zwembad liggen. En nu is er een gekke Hollander die ook werken kan, dus iedereen komt kijken en zijn zeer verbaasd wat ik allemaal kan. Morgen heb ik een rustdag, want dan komt Dick uit Brummen, die is ook in Thailand en komt mij bezoeken, wat ik heel leuk vind omdat ik hem zeker 10 jaar niet gezien heb. grtz Suree & Cor

  • 14 Februari 2011 - 13:29

    Kluk:

    De kluskluk biedt zich aan voor te helpen,je hoeft alleen maar een retourtje te betalen....:-) natuurlijk wij graag foto`s zien van jou werkende......ouwe klussert...greetz kluk

  • 14 Februari 2011 - 14:10

    Bruw & Ingrid:

    Zeg is Cor de klusser familie van Bob de bouwer???
    Lijkt er wel op zo te zien straks ga je zeker ook nog emigreren.
    Heb je in ieder geval beter weer als hier.
    Of een eigen vakantie adres kan ook natuurlijk.
    En ik neem aan dat een koffieshop daar iets anders is als hier bij ons??

    Gegroet dorpsgenoot,

  • 14 Februari 2011 - 15:03

    Manmanman:

    Hela die Cor, en jij maar denken dat je met pensioen bent. Laat het resultaat maar eens zien over een paar weken. Ik zal graag eens een koffieke komen drinken, en gelijk natuurlijk een rondje met de moto maken....Saluutjes Lorenso.

  • 14 Februari 2011 - 15:19

    Dropshot:

    Haha
    Je hebt mij altijd een slavendrijver genoemd op de vakanties ,maar van mij hoefde alleen maar motor te rijden en niet te werken.Maar veel plezier met je riante buitenhuis in de verre en maak er wat van ,want je weet ik lust graag koffie dus als ik weer eens in de buurt ben kom ik zeker langs voor een bakkie. Surree de groetjes van ons

    gr kees

  • 14 Februari 2011 - 16:32

    Kees.sr:

    hoi Suree en Cor.
    Nooit geweten dat je bouwvakker was, dus voor Suree lekker meegenomen he.
    Heb je genoeg tijd om het klaar te krijgen Cor? Dat zou wel leuk zijn.
    Maar als het klaar is zullen we de foto,s wel zien.
    Verder veel werkgenot.
    Groetjes voor Suree en veel plezier in je werk.
    Kees s r.

  • 14 Februari 2011 - 16:58

    Anja:

    Hi, die Cor.....jullie zijn goed bezig...eneuh, zeg nou eerlijk. Lang stilzitten ken je ook niet!! Ik hoop, dat het iets moois gaat worden :-) Doe Suree, maar ook Dick de groeten van ons (fam. Heuting uuuuut Brummen)

    liefs anja

  • 14 Februari 2011 - 17:46

    Jan En Corrie:

    wie had dat gedacht, cor an die arbeit in thailand. Leuk man! leuk idee ook al kan ik me voorstellen dat een koffieshop in thailand iets anders is als hier in nederland. Leuk dat je bezoek krijgt uit Brummen. Nog een fijne tijd gewenst daar, groetjes aan suree

    liefs
    jan en corrie

  • 14 Februari 2011 - 17:57

    Jan:

    Hollanders en coffeeshops ?
    vergeet niet de wietpas in te voeren

  • 14 Februari 2011 - 18:29

    Madeleine:

    Volgens mij ben je daar sowieso al een uitzondering omdat je niet met kleine kindertjes loopt te klooien zoals veel van die engerds daar wel doen. En Suree is ook nog eens van een normale leeftijd en geen honderd jaar jonger dan jij ;-) Fijn voor de Thai dat ze zien dat niet elke blanke buitenlander zo is.
    Ik denk dat menig arm student in Nederland jaloers is op zo'n plekje en dan al helemaal voor die prijs!!! Alhoewel ik me afvraag hoeveel 25 euro in Thailand waard is, als dat hetzelfde is als 400 euro hier maakt het niet uit.
    Nou farang, klus lekker door enne... ik lees jouw verhalen net zo graag als die van Alzheimer!!!!!!

  • 17 Februari 2011 - 10:18

    Hoey:

    zo cor en suree een holland hap klaar resto aan het bouwen voor die zonnige hollanders die daar maar aan het strand liggen te bakken ga je lekkernij klaar maken zo als pommes met een frikandel
    op groot moeders aart met wat van die kruide sausjes waar de vlammen van uitje reet knallen daar worden die hollanders wel aktief van en willen daar wel een emmer koelllll bier bij geserveerd hebben en wat van die sterke verhalen van cor en de motor vrieden die dan in de winter in de sneeuw aan het sevavelen zijn om op de plaats van besteming te komen .dat koelt wel weer af
    en komen de verhalen van zelf te voor schijn en emmers bier kunnen verschonken worden tot in
    de laaaaaate uurtjes . dat is een goudmijntje man .dan krijg je de euries niet meer op . ga nu maar eerst verder met bauwvakken dat het praathuis klaar is en vergeet de bier kast niet met koeling dat is voor de laaaaaaaaate uurtjes met sterke verhaaltjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Roi Et

Thailand 2010/2011

Overwinteren in Azie

Recente Reisverslagen:

12 April 2011

Foto,s

04 Maart 2011

Uitgeklust pfffftt !!

21 Februari 2011

Verhuizen

14 Februari 2011

Werk vakantie

04 Februari 2011

Weer in Thailand
Cor

De laatste jaren ga ik met mijn Thaise vriendin Suree twee keer per jaar op vakantie, de ene keer in Azië en de andere keer in Europa.

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 128791

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 20 April 2016

Thailand 2015/2016

08 December 2014 - 21 April 2015

Thailand 2014/2015

29 December 2013 - 29 April 2014

Thailand 2014

03 Januari 2013 - 29 Maart 2013

Thailand & Laos 2013

23 December 2012 - 23 December 2012

Rondje Europa

11 December 2011 - 16 Maart 2012

Thailand & Laos 2011/2012

12 December 2010 - 09 Maart 2011

Thailand 2010/2011

30 November -0001 - 30 November -0001

Reis 2011 Europa

Landen bezocht: