Park Roi Et - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Park Roi Et - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Park Roi Et

Door: Suree & Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor

30 December 2010 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Zitten jullie lekker bij de kachel??
Nou hier is het nog steeds afgezaagd lekker weer.Omdat het ff duurt voordat we naar Cambodja vertrekken, zal ik proberen jullie een voorstelling van Roi Et te geven.
En ik begin met het park dat ongeveer in het centrum van Roi Et ligt.Het is een prachtig park omgeven door een grote gracht. In het park zelf komen de Thaise mensen vooral s,avonds bij elkaar om te wandelen of te sporten. Er staan overal toestellen om te bewegen en twee basketbal velden.Verder staat er nog een grote tempel en twee kleine.Dus daar gaan wij elke dag om een uur of vier vijf naar toe, om wat vet te verbranden.Daar blijven we meestal tot het donker word, dat is ongeveer 0m 6 uur. Daarna gaan we douchen en om een uur of 8 gaan we eten en een biertje drinken. Gisteren is met groot vuurwerk een groot festival geopend ter ere van de jaarwisseling.Het is een soort kermis met braderie en veel eten en drank en dat duurt tot 7 januari.
Zo ik hoop dat jullie ongeveer een indruk hebben van het park, als jullie iets specifieks willen zien of weten, dan schrijf het maar in de reactie hieronder.Allemaal een geweldig uiteinde en een spetterend begin grtz

  • 30 December 2010 - 08:12

    Reint:

    Hallo Cor en Suree.
    Nou nou ouwe thaie.... Zo blijf je wel fit. Goed om daarna een biertje te drinken!
    Onlangs jouw dochter en kleinzoon nog bewonderd in "De Hut Van Mie Pils" op het 50 jarige feest van Caat.
    Het gaat je goed.
    Groeten en een goed 2011.
    Reint

  • 30 December 2010 - 08:48

    Kluk:

    super weer daar he,en wij maar stoken hier,beetje veel vriendinnen voor een man????volgende keer ga ik mee....ugh ugh ,prettige jaarwisseling voor jullie !!!kluk

  • 30 December 2010 - 10:35

    Monique:

    Hooi ! Cor en Surree,
    het is hier heel gezellig bij de kachel ;) en ik ga weer mee genieten van jullie reisverslag.
    Al die tempels en beelden zijn dat allemaal boedha's ? kun je wat over de betekenis vertellen,
    groetjes markmoniqueenonzemeiden.


  • 30 December 2010 - 10:53

    Bruw & Ingrid:

    Ha vakantie vierders,
    Nou als ik zou kunnen ruilen met jullie hoef ik niet te twijfelen.
    Sneeuw is mooi maar na een paar dagen heb je het wel weer gehad.
    Geef mij dan ook maar lekker weer met een zonnetje en een biertje op het terras.
    Nou Cor of er na het feest bij jou thuis nog flink de beest is uit gehangen dat weet ik niet.
    Ben toch niet gegaan daar het met het been nog niet helemaal in orde is.
    In januari wordt ik opnieuw geopereerd dus ik hoop dat dan alles goed is.
    Nou veel plezier nog de komende tijd met z´n tweetjes.
    Groeten van jou dorpsgenoten uit Lottum.

  • 30 December 2010 - 17:51

    Jan En Corrie:

    hoi cor en suree,
    jullie ook fijne jaarwisseling, jullie net iets eerder als wij hier. De kachel kan hier in het westen van nederland weer wat lager, het is dooi! wij bestuderen de boeken en atlas voor de rocky mountains in west canada, volgend jaar in augustus touren we daar met een giga-camper. Enjoy your stay there.

  • 30 December 2010 - 18:12

    Theo Uit 020:

    nou nou sport man ook van uit het lekkere koele Amsterdam wens ik jullie een goed en warm 2011.

  • 30 December 2010 - 21:10

    Pino:

    Hallo Cor & Suree,
    Maria en ik wensen jullie fijne jaarwisseling,
    En een mooi 2011

  • 30 December 2010 - 21:50

    Thijs:

    Hoi Cor en Suree,
    Nog heel even tussen de bedrijven door
    jou en Suree een fijne en gezellige jaarwisselling
    wensen. Wij zijn erg druk met de oliebollen,het is
    jammer dat je niet kan proeven hoe lekker ze zijn,
    Ik bewaar er een paar voor als je terug bent.
    Veel gezondheid en geluk voor 2011.
    Thijs de oliebollenbakker.

  • 31 December 2010 - 09:08

    ManManMan:

    Hela sCorrieMorrie en Suree,

    Altijd goe om die ge-spier-de Ballen in conditie te houden, blijven trainen. Ook van bij ons in Arendonk een gezellig en gezond nieuwjaar gewenst, dat julie nog veel op en neer mogen reizen.

    En die winter hier, ik kan niet wachten tot de winter nou is echt begint, liefst vandaag nog 25 cm sneeuw erbij. Dan kunnen we pas echt zijspan gaan rijden, van het weekend al even geoefend in de Ardennen over de kleine besneeuwde binnenweggetjes. Ik had er al even het scandinavie gevoel, zo mooi was het er. Bij Raf en Sabine in de L'ecurie d'r ene weeste drinken.

    Nou alle goeds voor jullie tweetjes en een sprakelend hete jaarwisseling,
    Saluukes, lorenso

  • 31 December 2010 - 09:53

    Hoey:

    zo cor als je zo door gaat dan kun je nog naar de olympische spelen voor hoog begaafde oldtimers
    en dan een sprintje trekken waar je motortje nog van kan leren zorg er wel voor dat het water pijl op
    nivo blijft anders valt de pijlstok nog uit die gestoffeerde karterpan dat zorgt dan alleen maar voor nog meer vriedinne op dat sport eiland en dat is dan stres voor seree met zo veel kippetjes om je heen . het is wel goed sporten op het eiland met zoveel toestelen ???? en ik denk zo dat je dan ook wel door dat ringetje past na het douche tesamen door het ringetje dat is net een mooie film .
    de liefde is geboren op het eiland van de verborgen ringen. ga erdoor heen met je tweejes en de vlinders fladdere over en weer .dat is goed voor hart en bloedvaten .en niet allen bierjes.

    ik ga nu sluiten en ga weer een ronde sturen met mijn truk over de ijsvlaktes van nederland in het hoge zuiden .

  • 01 Januari 2011 - 14:52

    Dropshot:

    Hallo
    De jaarwisseling is weer zonder problemen verlopen en ik sta klaar voor het nieuwe jaar om het weer met veel kilometers en feesten te beleven De beste wensen voor surree en jou en maak er wat van .
    gr kees

  • 01 Januari 2011 - 16:44

    Roger:

    Altijd weer mooie foto's.......

  • 01 Januari 2011 - 16:46

    Roger:

    O, Ja... Veel geluk en gezondheid in het komende jaar !!

  • 05 Januari 2011 - 13:15

    Monique:

    HOOI! surree en cor,
    dank voor de informatie hoor !........IK heb het gevonden EN heel grappig die boeddha in het park is
    De Boeddha Paang Harm Samoot, (de Boeddha van de bescherming ) hij hoort bij de maandag
    hij is heel toevallig mijn verjaardags Boeddha :))) ben helemaal blij.......................................
    rest van de info 'google jezelf maar
    'Namaste'

  • 14 Februari 2011 - 00:08

    Janneke:

    Ha Cor en Suree,
    Ik ben niet zo'n regelmatige bezoeker en daarom lees ik nu je verslag van 30 december. Zo te horen genieten jullie nog volop. Het is wat aan de late kant maar ik wens jullie bij deze een geweldig 2011. Als je je dagelijks aan die sporttoestellen in dat park druk maakt, ben je al een eind op weg om in ieder geval die beregoeie conditie van je op peil te houden. Je ziet er ook behoorlijk afgetraind uit Cor. Verder geniet ik van je foto's. De Alzheimers zitten inmiddels al weer op de ijvlaktes en genieten daar ook tot op hun bot. Vooral Ruud overdreef dat iets .( Bij zijn neus. ) Je jongens, pluk de dag en tot gauw weer eens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Roi Et

Thailand 2010/2011

Overwinteren in Azie

Recente Reisverslagen:

12 April 2011

Foto,s

04 Maart 2011

Uitgeklust pfffftt !!

21 Februari 2011

Verhuizen

14 Februari 2011

Werk vakantie

04 Februari 2011

Weer in Thailand
Cor

De laatste jaren ga ik met mijn Thaise vriendin Suree twee keer per jaar op vakantie, de ene keer in Azië en de andere keer in Europa.

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 128703

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 20 April 2016

Thailand 2015/2016

08 December 2014 - 21 April 2015

Thailand 2014/2015

29 December 2013 - 29 April 2014

Thailand 2014

03 Januari 2013 - 29 Maart 2013

Thailand & Laos 2013

23 December 2012 - 23 December 2012

Rondje Europa

11 December 2011 - 16 Maart 2012

Thailand & Laos 2011/2012

12 December 2010 - 09 Maart 2011

Thailand 2010/2011

30 November -0001 - 30 November -0001

Reis 2011 Europa

Landen bezocht: