Verhuizen - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Verhuizen - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Verhuizen

Door: Suree & Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor

21 Februari 2011 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal.

De verbouwing loopt voorspoedig, elke dag komen er steeds mensen kijken hoe ver we zijn.
De man die het zakje verhuurt is inmiddels ook enthousiast geworden.
Hij heeft al een nieuw raamwerk gemaakt voor de tussenwand en is nu de wc badkamer aan het verbouwen. Normaal gesproken is het in Thailand zo dat alles voor de huurder is,dus dat is mooi meegenomen. 15 Februari is Dick de Roos op visite geweest, en dat was super gezellig omdat wij elkaar zeker 10 jaar niet gezien hadden, dus heel wat bij te praten.
Onder het genot van vele alcoholische versnaperingen en Thai food zijn we tot in de late uurtjes door gegaan, dus is voor herhaling vatbaar !! Morgen gaan we verhuizen, want anders moet Suree voor de volgende maand huur betalen, het internet word dan ook afgesloten, dus voorlopig geen verhalen meer.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties groetjes Suree & Cor

• 21 Februari 2011 - 14:19

Caat,:

hoi Cor en Suree,
    Gave kleur dat oranje, denk Suree nog meer aan je als je weer terug bent in Nl!! Wel jammer dat je in je vakantie alsnog moet klussen, maar hopelijk wordt dat ruimschoots goedgemaakt! Veel plezier nog en dikke kus van Caat en de groetjes van Frans

• 21 Februari 2011 - 15:59

Dropshotje:

goed bezig cor en het is ook groot genoeg voor felang pension en dan mag jij de nachtportier worden nog veel plezier en drink niet te veel koffie inje koffieshop
    groetjes aan surree

gr kees

• 21 Februari 2011 - 16:00

Frank Bel & Sam:

hahahaha Mora kleuren in t thais!!!! hahahaha ziet er strak uit hoor, gr vanuit een koud kikkerlandje
    Frank Bel en Sam

• 21 Februari 2011 - 16:38

Kluk:

ziet er goed uit,vooral dat kleurtje....nieuw clubhuis...?mc mora nu ook in Roi Et...leuk om je aan het werk te zien :-) komt goed Bro...greetingszzzz kluk

• 21 Februari 2011 - 17:02

Theo Uit 020:

he die cor je kan het niet laten he die kleur goed hoor.
    en zo'n klein motor clubje nu al uitbreiden naar Thailand (wel ver hoor het nieuwe club huis) maar het ziet er goed uit
    maak er nog wat van en we horen wel weer wanneer je thuis bent .(maar dat ben je nu ook al volgens mij daar in Thailand).

• 21 Februari 2011 - 20:19

Ruud:

Hey Cor en Suree,

Leuk, maar hoe komen wij met de zijspannen helemaal daar in Thai country?
    Ze hebben er vast geen sneeuw... :S

Veel plezier met opknappen en verhuizen!

CU
    Ruud

• 22 Februari 2011 - 09:15

Hoey :

he die cor en suree dat ziet er puik uit man nu nog wat van dat behang dat je ook in je club honk
    hebt dan nog een bestelling over zee bij tante cora met de nodige reclamen dan krijg je het bami en nassi menu wel voor nop van tante cora en zal ze wel heel nieuwschierig zijn naar resto mora van cora . en dan zouw jaap kooiman gezegt hebben nu kunnen ze niet meer om me heen en tante cora komt op bezoek bij resto mora van cora ?????.dat wordt dan nederlandse cultuur in etzooi of zo ik zie dat de eerste gast al aan gekomen is dan maar een feestje bouwen in de aan bouw zijnde mora van cora als de biertjes maar koolllllll zijn dan is de rest ook koollll.en gaat de zaak wel door tot in late uurtjes. ga nu maar snel verder met de bouw anders komt de resto niet af en komt tante cora niet en de droom van het leven komt dan nog niet uit .cor op de foto met tante cora in resto mora.

• 22 Februari 2011 - 17:55

Rex:

Heej Cor,

Die zand was ik je ook wel even komen leveren.
    Maar goed jullie best gedaan.

Gr. Rex.