Uitgeklust pfffftt !! - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Uitgeklust pfffftt !! - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Uitgeklust pfffftt !!

Door: Suree & Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor

04 Maart 2011 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Hiep hiep hoera, alles op tijd klaar en nog een paar dagen over om nog wat te relaxen. Het was af en toe niet zo leuk, maar nu het klaar is geeft het wel voldoening.
Bijvoorbeeld een week bij de buren naar de badkamer ( zie foto)in het begin vond ik het helemaal niks maar naar een paar dagen was ik er alweer aan gewend. En dan die Thaise bouwvakkers, daar heb ik me af en toe ook aan geergerd, dat is gewoon een familie, de ene dag komt de ene en de andere dag komt er iemand anders. De jongen die begon was wel een vakman, maar de volgende dag komt zijn oom die er niets van bakt. aan het eind van het liedje is de badkamer klaar maar heb ik er zelf toch nog een hoop aan moeten doen. In ieder geval ben ik toch weer een ervaring rijker. Bij de foto,s is een foto van een deur met witte stippen, ik wou die er af schuren, maar dat mocht beslist niet want dat had een monnik gedaan en dat is heilig hier. We krijgen nog steeds dagelijks bezoek van mensen uit de straat die naar mijn werk komen kijken. Ze lachen zich slap omdat ik zo precies werk, ik had bijvoorbeeld buiten een hekje gemaakt van hout en daar had ik ongeveer op mijn gemak een halve dag over gedaan, mooi alles geschroefd en waterpas. De buren vonden het prachtig en de volgende dag gaat de buurman ook een hekje maken en timmert het ding in een uur in elkaar, maar dan op z,n Thais. Goed ik brei er weer een eind aan. en dit is hoogstwaarschijnlijk de laatste. Iedereen bedankt voor de leuke reacties en tot de volgende keer. grtz Suree & Cor

  • 04 Maart 2011 - 07:37

    Manmanman:

    Hela die Cor en Suree,

    Proficiat met het resultaat, ik kan me heel goed indenken dat jij met je óllandse aanpak en precisie inderdaad het aandacht van de dorpleingen hebt getrokken. Maar zoals je zegt het resultaat mag er zijn.
    Zelf zou ik nog wel 2 keer nadenken voordat ik de schilder-monnik zou vragen om mijn deuren te doen maar hoeveel pintjes had ie gedronken voordat hij begon.....

    Nou tot in het voorjaar een keer, goeie en fijne terugreis alvast gewenst voor je-jullie,
    Saluutjes lorenso


  • 04 Maart 2011 - 07:51

    Kluk:

    goed gedaan jochie....nu lekker weekje rusten en dan lekker weer naar huis,momenteel vriest het hier weer rond de -1 dus verheug je maar op zuurkool met spek en worst....greetz aan Suree en wens haar veel suc6 met haar zaak,en jij een prettige vlucht terug,Kluk

  • 04 Maart 2011 - 09:22

    Marion:

    Niks mis mee toch, zittend douchen?? :-). Het is even wat anders dan we gewend zijn in zo'n hokje. LOL.
    Goede terugreis!!
    X

  • 04 Maart 2011 - 10:38

    Truut:

    Hee Cor, ziet er goed uit man! Mooie kleur ook! Heeft Suree een restaurantje dan? Goeie reis terug! Knuf, Truut

  • 04 Maart 2011 - 12:17

    Theo Uit 020:

    zie er goed uit cor .
    vind je het gek dat je moet zitten jij 2 meter en die mensen zijn 1,20 maar het werk dat je gedaan heb ziet er top uit .
    dat het maar een goed lopende zaak mag worden.
    geniet nog even want de zuurkool staat klaar.

  • 04 Maart 2011 - 17:19

    Dropshot:

    Ziet er goed uit ,nou nog klantjes en de droom komt uit ,Surree veel succes met je coffeeshop en ik hoop dat ik volgend jaar een bakkie bij je kan halen .Cor geniet er nog maar een paar dagen van en tot ziens bij een volgend treffen X mus misschien

    gr kees

  • 04 Maart 2011 - 18:40

    Gerben:

    goed geklust het ziet er goed uit

    gr. gerben

  • 05 Maart 2011 - 11:09

    Madeleine:

    Zooo!!!! Da's mooi geworden! Ziet er on-Thais uit, het is wel duidelijk dat hier westerse handen aan te pas zijn gekomen ;-) En een geweldige kleur: Mora-oranje!!! Gijs en ik vinden dat je ergens op die muur nog wel MC Mora moet zetten, die handtekening moet je maar achterlaten, toch???!!!
    Goeie reis terug, kom je 19 maart ook naar de seizoensopening van de Motorschuur? The Refugees uit België treden op, je weet wel die band van Steve van de Blekken Pot :-)

  • 05 Maart 2011 - 14:37

    MoniqueMark+meiden:

    Dat ziet er gezellig uit! Surree heel veel succes met je nieuwe coffee shop!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Roi Et

Thailand 2010/2011

Overwinteren in Azie

Recente Reisverslagen:

12 April 2011

Foto,s

04 Maart 2011

Uitgeklust pfffftt !!

21 Februari 2011

Verhuizen

14 Februari 2011

Werk vakantie

04 Februari 2011

Weer in Thailand
Cor

De laatste jaren ga ik met mijn Thaise vriendin Suree twee keer per jaar op vakantie, de ene keer in Azië en de andere keer in Europa.

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 128721

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 20 April 2016

Thailand 2015/2016

08 December 2014 - 21 April 2015

Thailand 2014/2015

29 December 2013 - 29 April 2014

Thailand 2014

03 Januari 2013 - 29 Maart 2013

Thailand & Laos 2013

23 December 2012 - 23 December 2012

Rondje Europa

11 December 2011 - 16 Maart 2012

Thailand & Laos 2011/2012

12 December 2010 - 09 Maart 2011

Thailand 2010/2011

30 November -0001 - 30 November -0001

Reis 2011 Europa

Landen bezocht: