seven dangerous days - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu seven dangerous days - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

seven dangerous days

Door: Suree & Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor

08 Januari 2012 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
We zouden eigenlijk nu in Loei zitten, maar i.v.m. de 7 gevaarlijke dagen, dat zijn de dagen vanaf oudjaarsdag. Hebben we het een weekje uitgesteld.Hier zijn de resultaten:

In totaal verloren bij 3.093 ongelukken 335 personen het leven en 3.375 personen raakten gewond

37,28 procent van de ongelukken was te wijten aan alcohol; 20,63 procent aan te hard rijden. Motorfietsen waren betrokken bij 81,46 procent van de ongelukken, gevolgd door pickup trucks.

Dus daarom hebben we het uitgesteld !! en toch blijf ik een liefhebber van het thaise verkeer, meer als de helft heeft geen rijbewijs en toch gaat het in de meeste gevallen goed, van de week kwam ik nog een van de vele spookrijders tegen een heel oud vrouwtje met zo,n willempie helm, en iedereen gaat voor haar aan de kant, niks geen getoeter of opgestoken vingers, gewoon opletten wat die andere weggebruikers doen, of het stoplicht nu op rood of groen staat maakt niet uit alleen maar opletten, Van de week weinig gedaan en beetje cappuccino op terrasjes gedronken en nog een paar klusjes in de koffieshop. Suree heeft er nu een naam voor bedacht, een Thaise naam en die betekent Huis van oranje, dus toch een beetje Mora!! De foto van de vuilnisbelt is net buiten de stad, en dat is Thailand bijna overal zo, het enorme plastic afval is een groot probleem in Thailand. Het volgende verhaal komt uit Loei of Chiang Khan groetjes Suree & Cor

• 08 Januari 2012 - 11:09

Ruud:

Leuk, chapter Thailand van MC Mora... hahaha, dat oranje staat prima daar toch!

Veel plezier!

• 08 Januari 2012 - 11:33

Whoopy:

Mc mora rules, hihi!!! Ziet er erg mooi uit!!!!!

• 08 Januari 2012 - 12:07

Barbara:

leuk verslag! wel gevaarlijk zeg,pfff! xBabs

• 08 Januari 2012 - 13:20

Marco & Mariska:

Hey ouwe, fijne vakantie ook namens Kobus!

• 08 Januari 2012 - 15:39

Harrie:

Ha Cor.

Met zo'n ontbijt kun je wel 100 jaar oud worden haha.

Groetjes uit het natte Limburg.

• 08 Januari 2012 - 16:44

Theo:

ha die cor zie je wel dat je aan het uitbreiden bent met mc mora nu toch in Thailand.
    je bent dus goed bezig .
    hi hi .
    nou have fun.
    gr 020.

• 08 Januari 2012 - 19:18

Cees Klep :

He Suree en Cor Morgen lossen bij Mora zal ze de groeten doen Zal eens vragen of ze MC Mora kennen Goei vacantie En let op al heb je je rijbewijs Wil nog niet zeggen dat jij kan rijden hahaha

• 09 Januari 2012 - 06:36

Joost:

Zeven gevaarlijke dagen? Ook hier kun je op je bek gaan.....
    Geen kaas? bij het ontbijt,eitje?
    Veel plezier samen in Loei

• 09 Januari 2012 - 12:08

Miss Mora 2011:

Mooi uithangbord, vraag eens even aan Suree om de naam in onze letters op te schrijven? Weten we ook hoe we Huis van Oranje in het Thais moeten zeggen :-)
    Ik ben als Miss Mora 2011 erg trots dat we het tot in Thailand geschopt hebben om reclame voor Mora te maken, ik wou dat ik erbij kon zijn om een lintje door te knippen of zo...
    Prima ontbijtje overigens! Maar waar zijn de zakdoekjes voor?