Laos deel 5 - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Laos deel 5 - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Laos deel 5

Door: Suree & Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor

03 Februari 2012 | Laos, Vientiane

Hallo allemaall,
Hier is het laatste verslag van Laos.
Dit verslag gaat over een koffie plantage. S,Morgens vertrokken vanuit Pakse, de koffie plantage zo ongeveer 80 km verder zijn, ongeveer 30 km verder was er weer een waterval toch maar ff kijken alweer met huisjes in de verhuur deze waren wel wat luxer. Toen we weer verder zijn gereden begonnen we te twijfelen of we wel de goeie weg hadden, want we zaten nu echt in the middle of nowwhere, maar opeens jawel de Koffieplantage, echt een luxe restauratie erbij, cappucino 2,50 euro daar moet je hier bijna een dag voor werken. Maar aan de andere kant kun je er een prachtig Chalet huren voor maar 25 euro. Ik weet nu dus ook hoe koffie gemaakt word. Daarna terug naar Pakse en de Motor weer ingeleverd, de man die de motoren onderhield vroeg mij hoe de motor was, ik heb hem toen een lijstje opgenoemd wat er allemaal niet goed was, hij reageerde heel verbaasd en zei dat het de beste motor was van allemaal. Toen heb ik hem maar een hand gegeven en gezegd GOOD MOTORBIKE !!! En zo werd alles weer met een glimlach afgedaan, want je kunt kwaad worden, maar je hebt er niets aan.

FF reageren op de reacties
Joost misschien moet je ff praten met Klaas P

Madeleine, wanneer ik terug kom ? dat kun je zien aan de linkerzijde in het Menu.

Klaas P Hoi Klaas hoe gaat ie, nog steeds aan het knutselen ?? een Honda Dream voor jou meenemen? daar kun je over dromen. Misschien ff praten met Joost

Ruud hoe warm het hier is ? dat kun je ook aan de linkerzijde in het menu zien.

groetjes Suree & Cor

  • 03 Februari 2012 - 15:43

    Miranda & Dani:

    Wat 'n contrast haha ... hier komen er tig sneeuwvlokjes uit de hemel vallen dat er inmiddels al een flink pak sneeuw ligt en ik net maar m'n bestellingen lopend naar 't postkantoor ben gaan brengen i.p.v. met de auto :-)

    Enjoy!!

    Kus & knuffel van Dani en mij

  • 03 Februari 2012 - 15:57

    Madeleine:

    Wauw... wat ontzettend mooi daar! Grappig dat Suree aan planking doet, ze had alleen haar benen even moeten strekken ;-) O ja en die vriendschapsbrug is volgens mij Laos-Japan, er staat Nippon (Japans voor Japan) en de Japanse vlag, dus... Echt superdeluxe en mooi dat chalet, en jij noemt dat een 'huisje'??!!! Had nog niet ontdekt dat de site ook laat zien hoe lang je nog weg bent... Zal er op letten xxx M

  • 03 Februari 2012 - 16:01

    Caat:

    Hey Cor en Suree, wat een geweldige plaatjes weer! En zo grappig dat de bekende kamerplanten daar in het wild staan! Ennneeeh wat bedoel je met " Ja ik wil ?????
    Fijne tijd, en wij gaan voorlopig in een witte wereld dabberen en glijen!
    XXX

  • 03 Februari 2012 - 20:25

    Esther:

    nou, doe mij dan maar een bakkie capuchino, scheelt nix met prijzen hier.
    Mooie plaatjes weer met al je verslagen.
    Leuk optrekje trouwens... Beetje klein voor z'n 2tjes...

  • 04 Februari 2012 - 08:04

    Frank En Bel:

    hoi cor en suree, mooie foto's dat huis willen wij ook wel !!!! met de warmte. Tis nu -14 C hier om 9 uur s morgens !!!! Geniet maar lekker , je hebt groot gelijk om daar te overwinteren !!


  • 04 Februari 2012 - 08:59

    Marianne:

    Het ziet er weer geweldig uit allemaal.
    En ik ben benieuwd of de koffie ook lekker was.
    Ik neem hier nog maar een lekker bakje senseo van de Aldi!!
    Groetjes Marianne

  • 04 Februari 2012 - 14:31

    Ruud:

    Owja, wel erg warm daar, je wil zeker wel graag terug, beetje spelen in de snoi ?

    Dat huis(je)..pfff, pak maar in en neem maar mee zeg ik!!
    Ziet er allemaal weer schitterend uit daar.
    ben helemaal niet jaloers ofzo hoor ;-)

    mzzl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

De laatste jaren ga ik met mijn Thaise vriendin Suree twee keer per jaar op vakantie, de ene keer in Azië en de andere keer in Europa.

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 128807

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 20 April 2016

Thailand 2015/2016

08 December 2014 - 21 April 2015

Thailand 2014/2015

29 December 2013 - 29 April 2014

Thailand 2014

03 Januari 2013 - 29 Maart 2013

Thailand & Laos 2013

23 December 2012 - 23 December 2012

Rondje Europa

11 December 2011 - 16 Maart 2012

Thailand & Laos 2011/2012

12 December 2010 - 09 Maart 2011

Thailand 2010/2011

30 November -0001 - 30 November -0001

Reis 2011 Europa

Landen bezocht: