Laos deel 3 - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Laos deel 3 - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Laos deel 3

Door: Suree & Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor

29 Januari 2012 | Laos, Vientiane

Hallo allemaal,
Deze keer het verslag van de Li Phi wateval en die ligt op een eiland in de rivier.
s,morgens vroeg vertrokken en na ongeveer 15 km was er een dorpje waar we over konden varen. Eerst gevraagd hoeveel het ging kosten omdat er nog al wat toeristen rondliepen, de eerste voeg 7,50 euro enkele reis en dat was toch vrij pittig als je bedenkt dat 5 euro ongeveer een dagloon is, en we wisten niet of het wel de moeite waard was, want we hadden de grootste waterval al gezien. Maar na verder onderhandelen door Suree zijn we voor 5 euro akoord gegaan en daar hebben we geen spijt van gehad, Aan de overkant had je een klein dorpje met winkeltjes en terrasjes aan het strand, je kon er zelfs overnachten. We waren gelukkig op de motor want die waterval ligt toch zeker 6 km verder, sommige werden gebracht met een busje, andere op de fiets en de echte die hards lopend met een of twee rugzakken, er liep zelfs een meisje van een jaar of 25 met zo,n koffertje met van die kleine wieltjes, zie je het voor je over een zandpad met grind en gaten !! Al met al hebben we weer een mooie dag gehad.

Madeleine en Miranda zover ik weet worden die kikkers gegeten en die pannekoek staat op het menu.
groetjes Suree & Cor

• 29 Januari 2012 - 10:53

Kluk:

ziet er weer schitterend uit....dat vind je niet hier om de hoek :) had wel verwacht dat je een wheely zou maken om op de pont te komen ....HET WORD TENSLOTTE GEFILMD...:)..ENJOY .....GREETINGSZZZZZ KLUK

• 29 Januari 2012 - 12:23

Captain Draco:

he corrrrr
    zo te zien heb je weer de tijd van je leven.
    geniet maar lekker en laat ons maar hier in ons kikkerlandje zitten.
    drink maar lekker een biertje op ons.
    oke kerel we horen weer snel van je groetjes el capitano

• 29 Januari 2012 - 12:42

Ruud:

Hey jongens!

Ziet er weer schitterend uit!
    Maar dat bootje oprijden is toch niet zo'n uitdaging voor een man als jij?
    Elefanten en Kleppenrun's zijn volgens mij veel spannender ;-)

En die foto met die hondjes.... die gaan straks toch ook de pan in??

CU!

• 29 Januari 2012 - 17:54

Madeleine:

Mooie plaatjes weer! Toch wel handig om Suree als tolk en onderhandelaar te hebben, scheelt jou als arme gepensioneerde toch weer wat geld :-) Nog dolfijnen gezien?

• 30 Januari 2012 - 05:20

Kluk:

COR ? STUUR ZON....DRINGEND.....STUUR ZON.....DRINGEND,,,,,,,STUUR ZON.....HIER SNEEUW>>>>DJU ......HIER SNEEUW.....PS.....STUUR ZON....... UGH UGH UGH ....DEHEKELAANSNEEUWKLUK.....DRINGEND....SOS.......

• 30 Januari 2012 - 10:44

Dropshot:

Hallo

We zijn goed aan gekomen hebben Douwe bezocht die hier voor zijn werk zat en zitten nu in de buurt van River Kwai en gaan langzaam aan weer richting noorden Als jij weer terug ben in Roi Et komen we wel een bakkie doen Nog veel plezier en kijk uit in het verkeer want het is weer net als altijd niet te begrijpen wat ze hier allemaal op de weg voor streken uithalen

Gr van Jansen en Jansen