Jansen & Jansen - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Jansen & Jansen - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Jansen & Jansen

Door: Suree & Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor

24 Februari 2012 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Eindelijk was het zover onze eerste gasten uit Holland.
En niet de eerste maar de beste namelijk de ongeevenaarde Jansen en Jansen !!!!! Dropshot met zijn vader die inmiddels al 85 jaar is. Ze kwamen maandag aan het eind van de middag aan, en hadden onderweg een nieuwe outfit aangeschaft geweldig!! na een gezellig bakje koffie zijn we nog ff naar het park gegaan en s,avonds zijn we wezen barbeknoeien. Dinsdag zijn we met z,n drieen naar het dinosauressen museum en een stuwmeer geweest, Suree is bij haar coffeeshopje gebleven, want wij waren daar al een keer geweest. s,Avonds bij de zuster van Suree gegeten waar ook nog een olifantje voorbij kwam. Woensdag wou Kees naar een tempel waar we twee jaar geleden ook al geweest waren en die was vlakbij dachten wij dus aan Suree gevraagd en zij vertelde ons hoe we moesten rijden.
Wij rije en rije geen tempel en ja hoor na ongeveer 120 km was er een tempel. maar niet die wij bedoelde, dus Suree had het verkeerd begrepen. En het was een tempel die we twee jaar geleden ook al bekeken hadden, voor mij zelfs de derde keer!! maar toch blijft het een van de mooiste tempels van Thailand. Onderweg heeft Kees nog een hakblok gekocht, hij wou er een van een halve meter maar die was toch te zwaar voor in het vliegtuig.s,Avonds hebben eten bij de zuster van Suree gehaald omdat jong Kees dat zo lekker vond, en in de koffieshop opgegeten.
Daar hebben we nog onze foto,s uitgewisseld en op de computer gezet.
Donderdagmorgen zijn ze nog ff koffie wezen drinken en daarna zijn ze richting Bangkok vertrokken, want zaterdag vliegen ze terug naar huis.Al met al was het heel gezellig !!
groetjes Suree & Cor

• 24 Februari 2012 - 08:32

Dropshot:

Hallo
    hierbij wou ik Surree en Cor bedanken voor de gastvrijheid en de heerlijke cappucino die Surree in haar shopje maakt Het eten wat we voorgeschoteld kregen komt uit de eettent die naast haar zit en daar staat haar zus achter de pannen een ware keukenprinses .
    Al met al een paar harstikke leuke dagen gehad en ik kan het iedereen aanbevelen als je in de buurt ben en mocht je geen rijst lusten dan heeft Surree ook kip nuggets en frites op de lijst staan en natuurlijk is er ook aan de ijsliefhebbers gedacht
    groetjes van Jansen en Jansen

• 24 Februari 2012 - 08:34

Kluk:

He blanke broeder....ziet er weer gezelli uit... vakmanschap jou creaties schijnbaar want je kunt er echt op zitten zo te zien.....mij ff gen tijd gehad...heel weekend in italie gestaan omdat ik niet kon terugladen....nu al 3 dgn zeer heftige griep..jij nog lekker genieten en hard werken maat want nog maar 3 wkn...jij weer trug naar de stampot met jus...Greetzzz degriepkluk

• 24 Februari 2012 - 09:32

Madeleine:

Is dat allemaal echt bladgoud dat ze daar gebruiken? Je moet er maar van houden... Ziet er wel gezellig uit met J&J en mooie houtsnijwerken en houten meubels weer (ja ook die jij hebt gemaakt). Je moet Suree nog maar wat Nederlandse les geven want het is toch niet handig dat ze jullie 120 km laat rijden naar de verkeerde tempel. Veel plezier verder en groetjes uit een winderig Nederland.

• 24 Februari 2012 - 10:17

Manmanman:

Hela Surree, hou je die oudjes een beetje in de gaten dat ze geen kattekwaad uithalen, complimenten en dank voor de fotograaf om de mooie plaatjes met ons te delen.
    Maar Roi Et is dat bij Capetown linksaf???, dan kom ik eens af voor een bakkie.
    Saluutjes, lorenso.

• 24 Februari 2012 - 11:53

Ruud:

Ziet er weer mooi uit daar bij jullie.
    Die vader van Dropshot past ook goed bij het clubje daar :-)

Leuke foto's

• 24 Februari 2012 - 13:33

Theo:

mooie foto's weer.
    ik zie dat je daar ook al een behoorlijke aanhang heb in de mister mora outfit.
    alleen de pres hoeft zeker niet zo'n full colour out fit aan.
    komen deze manne ook naar het wereld beroemde gezellige motor treffen van mc mora?
    nou have fun nog even.