Thailand & Cambodja - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Thailand & Cambodja - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Thailand & Cambodja

Door: Suree & Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor

08 December 2010 | Nederland, Lottum

Hallo allemaal,
12 december vertrek ik weer naar thailand voor 3 maanden.Deze keer gaan we een reisje naar Cambodja maken. Zoals jullie gezien hebben, heb ik nu een nieuwe website. Dat komt omdat ik klachten kreeg van mensen die wel mijn verhalen wilde volgen maar niet die van Kees of Jan. Dus heb ik maar een nieuwe gemaakt van Suree en mij.Ik hoop op veel reacties van jullie kant, want dat maakt het voor ons ook leuk. grtz Suree & Cor Voor de liefhebbers de andere site http://keesjancor.waarbenjij.nu bestaat nog steeds.

  • 08 December 2010 - 12:36

    Bruw & Ingrid:

    Zo Cor weer effe op vakantie nou veel plezier gewenst van ons.
    Mis je wel net het feestje bij jou in de tuin!!!
    Dan gaan wij wel naar jou tuin feestje.

  • 08 December 2010 - 15:44

    Age Mr. Burnout.:

    Hoi Suree en Cor

    Ik wens jullie veel plezier van elkaar en deze reis.

    groetjes en totziens Age

  • 08 December 2010 - 16:09

    Dropshot:

    he cor veel plezier daar en doet surree de groetjes van me en we weten nog steeds niet wat het gaat worden eind januari ,want ik heb nog niks van jan gehoord ivm zijn verdere onderzoek van zijn gebroken vinger ,maar zogauw ik iets weet laat ik het je weten

    groetjes kees dropshot

  • 08 December 2010 - 16:39

    Reint:

    Hola!
    Al weer die kant op? Zal jouw verslagen weer volgen. Heel veel plezier en hou het rubber op de weg in plaats van jezelf......
    Groeten aan Suree
    Ciao
    Reint

  • 08 December 2010 - 18:20

    Jan:

    Suree & Cor,
    fijne vakantie en stofwisseling gewenst !
    gr. Jan , aus Venlo

  • 08 December 2010 - 18:59

    Marianne:

    Nou Cor en Suree,
    Geniet er weer van.
    Dan geniet ik weer mee van jullie verhalen en foto's
    Groetjes Marianne

  • 08 December 2010 - 19:50

    Cor En Ans.:

    Hoi Cor.
    Een hele fijne tijd gewenst voor de komende tijd bij Suree.
    We zullen weer genieten van de foto's en het laatste nieuws.

    Groetjes Cor en Ans.

  • 08 December 2010 - 19:58

    Ruud:

    Welja, ontvlucht jij de sneeuw en andere koude dingen maar weer....

    Veel plezier met z'n 2tjes :)

    gr,
    Ruud

  • 08 December 2010 - 20:09

    Kobus En Anka:

    wij wensen jullie daar veel plezier de komende drie maanden,geniet ervan.
    wij zullen hier de koude wel weer trotseren.
    maak maar mooie foto's dan kunnen wij ook een beetje meegenieten.
    groetjes natuurlijk ook aan suree

    kobus en anka

  • 08 December 2010 - 21:08

    Antonio:

    Hi Suree en Cor

    We gaan jullie weer volgen. En af en toe een reactie zal er ook wel in zitten.
    Veel plezier en tot over 3 maandjes.

    Grtz. Antonio

  • 09 December 2010 - 09:43

    Caat:

    Cor en suree HEEEEEEEEEEl veel plezier en een hele fijne reis en goede vlucht maar weer! Pas goed op, geen gekke ongelukken maken hoor! En je hebt je armbandje toch wel bij je? Heel veel groetjes aan Suree! Wij volgen jullie. Liefs en hugs

  • 09 December 2010 - 10:24

    Nicole & Renato:

    Hey Cor & Suree, wij wensen jullie een super vakantie toe!
    Wat lekker toch,hier het koude weer ontvluchten!
    Wij zullen op jouw stulpje passen!
    Liefs Nicole & Renato.

  • 09 December 2010 - 17:11

    Jan En Corrie:

    ha die cor en suree, doen jullie goed hoor! lekker overwinteren in de warmte, we zullen met plezier jullie reisverslagen volgen, kom weer heelhuids terug en veel plezier daar!
    goeie reis.
    liefs
    jan en corrie

  • 09 December 2010 - 18:37

    Madeleine En Gijs:

    Hoooooi Oldtimer, heel veel plezier samen met Suree daar in het verre oosten, natuuuuuuuuurlijk zullen wij jullie verhalen weer gaan lezen en erop reageren!!!
    Ik kijk alweer uit naar de mooie foto's die je gaat maken!!!
    Knuf van Knuffel

  • 09 December 2010 - 20:34

    Bea En Hen:

    Cor, Suree amuseer jullie daar, en verwelkomen je wel weer als het hier ook weer wat warmer is.
    Zien wel wat er in je eerste verslag staat, misschien al met een paar foto's

    Greetzzzzzz

  • 10 December 2010 - 11:19

    Guus En Tiny:

    Op weg naar je geliefde wensen wij jouw alles van wat jij je er van voorsteld.
    Onze Hans komt morgen terug van Z.A. na twee maanden vrijwilligerswerk dus hebben we nu weer 'n nieuw doel om de P.C. voor aan te zetten. Het gaat je goed.
    P.S. De garagedeur is weer gefiks, dit voor je gemoedsrust. Je oude buurtjes.

  • 11 December 2010 - 08:01

    Kluk:

    Mij denken witte veder doen goed aan het pad naar wijze oosten te volgen,daar kan mijn blanke broeder kennis en energie opdoen,(of niet natuurlijk)mij denken jij zijn bofkont,en mij zullen rooksignalen goed bekijken uit oosten...Moge Manitoe over Jullie Waken....en jij kijken uit voor of op ijzeren pony`s...ugh ,mij gesproken...greetingszzzz onwijze indiaan kluk

  • 11 December 2010 - 17:11

    Jochem:

    goede reis we zijn net terug uit de dominicnse republiek shark diving

  • 11 December 2010 - 20:39

    Soes:

    Heel veel plezier weer op deze reis.

    Mzzl Soes

  • 12 December 2010 - 08:58

    Captain Draco:

    nou cor ik wens je weer een goede reis en vele avonturen op je reis.
    ga maar snel weg uit dit besneeuwde nederland en op na de zon.
    wens jullie een hele toffe drie maanden en zal zeker weer je spannende reis volgen en alle avonturen met jullie mee lezen
    veel plezier
    Captain Draco & manuela

  • 12 December 2010 - 09:56

    Hoey:

    zo cor even uit de sneeuw en op naar de zon . om weer bij tetanken met zonnestraaltjes.
    ik zie dat je toer de rodekmer gaat volgen . ik denk niet dat je dit lang zult volgen als
    je een keer zo een rijst veld met uitstekende botten en schedels hebt gezien. dan gaat de zin
    snel over . en dan maar snel naar zee en strand en op een strandbedje met parasolletje met een ijsje
    in je handje . genieten van zon zee en strand en suree dat is goed voor de hartslag.
    en vergeet niet een ketting aan je fototostel te maken anders krijgen we alweer een verslag zonder
    foto,s dat is zo zonde.geniet maar van het leven en laat gaan die benaan ????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lottum

Thailand 2010/2011

Overwinteren in Azie

Recente Reisverslagen:

12 April 2011

Foto,s

04 Maart 2011

Uitgeklust pfffftt !!

21 Februari 2011

Verhuizen

14 Februari 2011

Werk vakantie

04 Februari 2011

Weer in Thailand
Cor

De laatste jaren ga ik met mijn Thaise vriendin Suree twee keer per jaar op vakantie, de ene keer in Azië en de andere keer in Europa.

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 128811

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 20 April 2016

Thailand 2015/2016

08 December 2014 - 21 April 2015

Thailand 2014/2015

29 December 2013 - 29 April 2014

Thailand 2014

03 Januari 2013 - 29 Maart 2013

Thailand & Laos 2013

23 December 2012 - 23 December 2012

Rondje Europa

11 December 2011 - 16 Maart 2012

Thailand & Laos 2011/2012

12 December 2010 - 09 Maart 2011

Thailand 2010/2011

30 November -0001 - 30 November -0001

Reis 2011 Europa

Landen bezocht: