vejaardag en pech - Reisverslag uit Kaôh Kŏng, Cambodja van Cor Lanser - WaarBenJij.nu vejaardag en pech - Reisverslag uit Kaôh Kŏng, Cambodja van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

vejaardag en pech

Door: Suree & Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor

23 Januari 2011 | Cambodja, Kaôh Kŏng

Hallo allemaal,
Vrijdag om 9 uur naar the Bike shop na alles geregeld en gepakt om ongeveer 10 uur vertrokken naar Sihanouk ville. De reis verliep voorspoedig alleen rijden ze hier agressiever dan in Thailand & Laos, als ze in gaan halen kijken en denken oh alleen maar een motorrijder die drukken we toch gewoon aan de kant, nu heb je altijd wel een uitwijk mogelijkheid naast de weg, maar daar kunnen stevige gaten zitten, en ik rij dan wel op een crossmotor, cross ervaring heb ik niet, dus het is me al een paar keer overkomen dat ik met het schuim tussen mijn billen uit een greppel kwam om daarna al scheldend mijn reis te vervolgen. om ongeveer 3 uur in het hotel aangekomen en dat was geweldig vanuit ons huisje 5 stappen naar het strand. Er was daar een speedboat die een gigantisch lawaai maakte ik denk door het aan tal cc die boot was te water gelaten door een Rolls Roys pick up, maar omdat hij ver het water in moest om de boot te laten drijven stond de hele auto in het water, dus die hebben ze met twee andere auto,s er uit moeten trekken. Ik druf niet te schatten wat die auto plus boot gekost heeft, en daarom denk ik dat hier een hoop mensen met zwart geld zitten, want ik heb ondertussen al 6 Hummers gezien. Gisteren zijn we naar Koh kong vertrokken na 260 km waren we helemaal gaar en hebben het eerste en beste hotel genomen. Vanmorgen werdik eerst uitbundig gefeliciteerd door Suree en darna een heerlijk ontbijt met een prachtig uitzicht, daarna zijn we de rivier overgestoken en kwamen we bij Safari word uit, dus ook maar even bekeken, maar toen we terug kwamen bleek dat ze aan de motor hadden zitten te rotzooienm tank leeg enz, maar er zat gelukkig een monteurtje vlakbij, en ik hoop dat alles weer ok is. En nu ga ik een biertje pakken op mijn verjaardag. grtz Suree & Cor

  • 23 Januari 2011 - 11:42

    Antonio:

    Héé Jongeman,

    Proost en van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

    Ondanks een minder leuk begin van de dag, hoop ik dat het feestgevoel toch de overhand heeft. Blijkbaar is Cambodja ietsje agressiever en crimineler dan Thailand. Oppassen dus. In Nederland gebeuren dat soort dingen natuurlijk ook en hier wil je zoiets al niet meemaken, dus als je op vakantie bent in het buitenland al helemaal niet. Maar goed, wel weer een ervaring rijker.

    Die RR-pickup is volgens mij een Ford F-350. Wel een leuk plaatje in de gril. Gezien het opschrift op de zijkant van de auto, zou het mij niet verbazen als die boot een Rolls-Royce is (of in elk geval de motor).

    In elk geval nog veel plezier en heel veel jaren in goede gezondheid!! Pas goed op jezelf en Suree.

    Groetjes,
    Antonio (en de rest van de fam.)


  • 23 Januari 2011 - 12:19

    Rex:

    Ha die Cor,

    Vanuit een zon overgoten Grubbenvorst (32 graden) een fijne verjaardag gewenst.
    Toch een mooie leeftijd 46.
    Nog veel plezier op vakantie.

    Gr. Rex.

  • 23 Januari 2011 - 12:21

    Jan :

    hee Cor van harte gefeliciteerd

    jetz geth's loss

    ( misschien nu toch ook in de ballon ? )

    maak er samen maar een mooie dag van , Proost !

  • 23 Januari 2011 - 13:48

    Marianne:

    He Cor,
    Een hele fijne verjaardag en maak er wat van.
    Maar dat gaat jullie vast wel lukken!!
    Groetjes Marianne

  • 23 Januari 2011 - 15:46

    Monique:

    van harte gefeliciteerd en een dansje!
    markmoniqueanoukenmanon;))

  • 23 Januari 2011 - 18:43

    Karin:

    Ha Cor,

    Cambodjanen met lange vingers, gelukkig ben je niet voor 1 gat gevangen, en kunnen jullie weer verder met je motor.
    Schuim tussen je billen, tja wat leervet zal op jouw leeftijd wonderen doen, ha, ha.

    Cor profiesiejat met je verjaardag, dit zal wel een onvergetelijke dag voor je zijn.

    Lieve groetjes voor Suree.

    Een fijne vakantie, groetjes vanuit het regenachtige koude maar stikgezellige Grubbenvorst

  • 23 Januari 2011 - 21:00

    Erwin En Esther:

    Haa die Cor en Suree,

    Supergefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat de dag ondanks alles goed verlopen is. Leuk om weer je reisverslagen te lezen. Have fun verder en groetjes uit het Beverwijkse.

    Erwin & Esther

  • 24 Januari 2011 - 15:26

    Debby:

    Hi Cor,

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik lees dat je weer vanalles meemaakt.
    Geniet ervan!

    Liefs Debby

  • 24 Januari 2011 - 22:34

    Wilco:

    Heeeeeejjjjj Corretje (AG) gefeliciteerd met je verjaardag! Dat biertje houden we dan nog wel te goed. Die "Rolls Royce" pick-up is overigens een geblingde Ford F350, ik denk zo van de lokale RR dealer of zo. Maar evengoed een poenige bak idd......
    Hou het rubber boven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Kaôh Kŏng

Thailand 2010/2011

Overwinteren in Azie

Recente Reisverslagen:

12 April 2011

Foto,s

04 Maart 2011

Uitgeklust pfffftt !!

21 Februari 2011

Verhuizen

14 Februari 2011

Werk vakantie

04 Februari 2011

Weer in Thailand
Cor

De laatste jaren ga ik met mijn Thaise vriendin Suree twee keer per jaar op vakantie, de ene keer in Azië en de andere keer in Europa.

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 128789

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 20 April 2016

Thailand 2015/2016

08 December 2014 - 21 April 2015

Thailand 2014/2015

29 December 2013 - 29 April 2014

Thailand 2014

03 Januari 2013 - 29 Maart 2013

Thailand & Laos 2013

23 December 2012 - 23 December 2012

Rondje Europa

11 December 2011 - 16 Maart 2012

Thailand & Laos 2011/2012

12 December 2010 - 09 Maart 2011

Thailand 2010/2011

30 November -0001 - 30 November -0001

Reis 2011 Europa

Landen bezocht: