vejaardag en pech - Reisverslag uit Kaôh Kŏng, Cambodja van Cor Lanser - WaarBenJij.nu vejaardag en pech - Reisverslag uit Kaôh Kŏng, Cambodja van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

vejaardag en pech

Door: Suree & Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor

23 Januari 2011 | Cambodja, Kaôh Kŏng

Hallo allemaal,
Vrijdag om 9 uur naar the Bike shop na alles geregeld en gepakt om ongeveer 10 uur vertrokken naar Sihanouk ville. De reis verliep voorspoedig alleen rijden ze hier agressiever dan in Thailand & Laos, als ze in gaan halen kijken en denken oh alleen maar een motorrijder die drukken we toch gewoon aan de kant, nu heb je altijd wel een uitwijk mogelijkheid naast de weg, maar daar kunnen stevige gaten zitten, en ik rij dan wel op een crossmotor, cross ervaring heb ik niet, dus het is me al een paar keer overkomen dat ik met het schuim tussen mijn billen uit een greppel kwam om daarna al scheldend mijn reis te vervolgen. om ongeveer 3 uur in het hotel aangekomen en dat was geweldig vanuit ons huisje 5 stappen naar het strand. Er was daar een speedboat die een gigantisch lawaai maakte ik denk door het aan tal cc die boot was te water gelaten door een Rolls Roys pick up, maar omdat hij ver het water in moest om de boot te laten drijven stond de hele auto in het water, dus die hebben ze met twee andere auto,s er uit moeten trekken. Ik druf niet te schatten wat die auto plus boot gekost heeft, en daarom denk ik dat hier een hoop mensen met zwart geld zitten, want ik heb ondertussen al 6 Hummers gezien. Gisteren zijn we naar Koh kong vertrokken na 260 km waren we helemaal gaar en hebben het eerste en beste hotel genomen. Vanmorgen werdik eerst uitbundig gefeliciteerd door Suree en darna een heerlijk ontbijt met een prachtig uitzicht, daarna zijn we de rivier overgestoken en kwamen we bij Safari word uit, dus ook maar even bekeken, maar toen we terug kwamen bleek dat ze aan de motor hadden zitten te rotzooienm tank leeg enz, maar er zat gelukkig een monteurtje vlakbij, en ik hoop dat alles weer ok is. En nu ga ik een biertje pakken op mijn verjaardag. grtz Suree & Cor

• 23 Januari 2011 - 11:33

Swa Tes En Baer:

proficiat ouwe en maak er een leuke verjaardag van we zullen er een op jou drinken !!!

groetuh swa

• 23 Januari 2011 - 11:40

Kluk:

ugh en van de hieperdepiep ugh ugh.....moeten we nu langszaam aan meneer cor zeggen???nou net als Swa en Tessa drink/rook ik er ook eentje op jou verjaardag :) ennuh...sinds wanneer laat jij je van de weg rijden???Kop op ,maak er wat van ,FIJNE DAG NOG...KLUK & KIDS

• 23 Januari 2011 - 11:45

Ruud:

Hey Cor,

Wat een avonturen weer joh!
    Gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag !!

• 23 Januari 2011 - 12:01

Jan En Corrie:

Hey Corretje,

Gefeliciteerd jongen, we drinken er hier eentje op jou! groetjes aan Suree en fijne tijd verder daar.Hopelijk met weinig pech.

• 23 Januari 2011 - 12:23

Trudy:

hee Cor, van harte met je verjaardag! Heb je je oranje rollator ook bij je? Dikke knuffel, Trudy

• 23 Januari 2011 - 12:30

Theo Uit 020:

he Cor aller eerst van harte .
    je zij bij je vorige bericht dat het wel mee viel met de ongelukken maar nu word het toch nog gevaarlijk als ik het zo lees.
    maar des ondanks vermaak je je toch en dat is mooi.
    nou neem lekker een biertje en have fun.
    gr .uit 020.

• 23 Januari 2011 - 12:44

Hans:

Hoi Cor en Suree.

Ouwe, gefeliciteerd met je (zoveelste ) verjaardag. Ik wens je nog een fijne dag en een heerlijke vakantie met Suree. Als je de foto's bekijkt, kun je alleen maar jaloers zijn. Maak er een mooie tijd van. We zien jullie graag weer terug in Teng. Grtjs, Hans.

• 23 Januari 2011 - 12:46

Angelique:

heej cor, proficiat met je verjaardag, en proooost!!
    geniet nog van de 45 dagen zon, zee, en zaligheid.

groetjes rubke en angelique

• 23 Januari 2011 - 13:17

Bruw & Ingrid:

Proficiat met alweer een jaartje erbij ouwe snoepert.
    Ben voorzichtig op de weg dan kunnen we de komende tientallen jaren nog jou reisverslagen lezen.
    Amuseer je nog de komende weken en de groeten aan Suree.

Hoije Wah

• 23 Januari 2011 - 13:55

Caat:

Lieve Cor heeeel hartelijk gefeliciteerd en hele fijne verjaardag, dikke kus Caat en Frans

• 23 Januari 2011 - 14:56

Dropshot:

Een hele fijne verjaardag en maak er maar een feestje van en als je thuis kom doen we het nog wel een keertje over nog veel plezier en wees voorzichtig met die kamikaze chauffeurs

gr kees

• 23 Januari 2011 - 16:24

Kees Sr.:

hoi sure en cor.jullie zijn weer flink op avontuur. weermooie foto,s gezien.
    het is een mooie vacantie. voor suree ook leuk.ja cor je bent ook weer een jaartje
    ouder geworden. gefeliciteerd.gaat voorlopig zo door.
    groetjes marie en kees.

• 23 Januari 2011 - 18:40

Leon:

Hee Cor
    Ook van deze kant van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele spannende avonturen toegewenst (ik lees ze met plezier,vooral de reactie's van Hoei.....) vanuit ut dörp.

• 23 Januari 2011 - 21:24

Madeleine:

Hé gefeliciteerd Oldtimer!!! Nog één jaar en dan pensioen, whahahahaha dat past toch helemaal niet bij jou!!! Jouw rollator gaat een stuk sneller hihi!
    Hou m op de weg en nog veel plezier
    Dikke knuffel
    Madeleine en natuurlijk ook heel erg hartstikke gefeliciteerd van G.ijsman ;-)

• 24 Januari 2011 - 07:36

Buren Van Nr.10:

Hoi Cor! Gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet er van daarachter! Aan de verslagen en de prachtige foto's te zien lukt dat aardig. Die foto van dat TNT busje en die brommer heb je zeker speciaal voor mij genomen?
    Veel groeten van je buren van nr.10.