Laatste dagen op de motor - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Laatste dagen op de motor - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Laatste dagen op de motor

Door: Suree & Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor

28 Januari 2011 | Cambodja, Phnom-Penh

Hallo allemaal,
Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties, via deze site of hyves of via de mail geweldig !! Oja alle hyvers die geprobeerd hebben om met mij te chatten, sorry maar van deze kant lukte het gewoon niet. Het zijn allemaal ouwe krengen met een gekopieerde windows erop, dus je zult begrijpen dat ik elke keer weer verbaasd ben als alles toch weer gelukt is. Vanuit Koh kong zijn we weer richting de zee gegaan, daar een beetje rond getoerd en in Kampot zouden we eigenlijk naar een natuurpark gaan, maar daar mochten we met de motor niet in, Je kon er alleen in met een busje, dat helemaal vol zat met andere toeristen, daar hadden wij geen zin in, en zijn maar een beetje in de omgeving rong gereden, ook off road, maar daar moet je hier toch voorzichtig mee zijn, omdat er nog steeds een hoop landmijnen liggen.Ik sta er elke keer weer van te kijken wat ze allemmaal meenemen op die motorfietjes, levende varkens en kippen en een keer heb ik er zelfs een gezien met twee man erop en een complete achteras met wielen, dat zo,n ding dat allemaal kan hebben. Na een overnachting in Takeo zijn we nu weer in Phnom Penh. vanmiddag hebben we de motor ingeleverd en alvast een buskaartje gekocht naar Batambang of zo, het is 5 uur rijden met een tussenstop, en het is de bedoeling dat we de volgende dag naar Thailand gaan, ongeveer 3 uur rijden. grtz Cor & Suree

• 28 Januari 2011 - 17:48

Madeleine:

Prachtige foto's weer, wat een mooi land ook. Beetje jammer hoe ze de dieren daar behandelen, maar goed het is makkelijk praten vanuit deze cultuur. Jullie zien er blij uit, leuk om te zien!!!
    Groetjes vanuit een zonnig maar fris Nederland, de zon ging een uurtje geleden onder met een prachtige rode lucht, het leek wel een schilderijtje!!!

• 28 Januari 2011 - 18:13

Jansen Sr.:

hoi Suree en Cor.
    Jullir reis in Cambodja zit er weer op.Maar je bent weer een ervaring rijker.
    Weer mooie foto,s gezien. Dat transport met varkens en kippen is mij niet vreemd.
    Nog een fijne tijd in Thailand met Suree.
    Gr.Senior.

• 30 Januari 2011 - 09:16

Caat:

Hoi Cor en Suree,
    Jammer dat jullie al weer terug gaan. Het blijft genieten om jullie verhalen te volgen. Prachtig.

Groetjes,

Caat