Het ultieme gevoel ! - Reisverslag uit Udon Thani, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Het ultieme gevoel ! - Reisverslag uit Udon Thani, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Het ultieme gevoel !

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

23 Januari 2013 | Thailand, Udon Thani

Hallo allemaal,

Vorige week donderdag vertrokken naar Udon Thani, omdat ik dacht dat er een bikers weekend was, overal gevraagd maar niemand wist iets van een bikers weekend. Blijkt dat er verleden jaar wel een was, dus daar maar een beetje rond getoerd. Udon Thani is niet veel bijzonders, alleen wonen er veel buitenlanders, vooral mannen en die zitten s,avonds en s,nacht in de bar omringd door mooie thaise vrouwen, die proberen om zoveel als mogelijk thaise bathjes mee te pikken. Dus hebben wij het meer buiten de stad gezocht, leuke tochtjes op de motor richting Laos en daar langs de Mekong rivier gereden. En toen had ik het ultieme gevoel, mijn knorrende, spinnende,motortje, samen lekker in het zonnetje, af en toe stoppen voor een bakkie of een colaatje of ergens ff relaxen, niets moeten, nergens voor te haasten en vooral geen sneeuw !!! hahaha !! Bij Nong Khai hebben we die foto van de draak gemaakt en ook de video binnen in. Vandaag de motor voor 3 euro laten wassen en poetsen daarna olie ververst van de motor, want de eerste 1500 zitten er al op, ik kon er gelukkig bij blijven zodat ik nu zeker weet dat er nieuwe olie in zit. Vrijdag gaan we naar Buri am want daar is weer een bikers weekend zeggen ze.
Ik heb deze keer mijn nieuwe telefoon meegenomen, en dat werkt geweldig, want bijna overal hebben ze WIFI, alleen een verhaaltje schtijven gaat toch beter op de computer. De video met die ijsjes, daar zing mijn verjaardags liedje, om dat Suree het niet wou doen, alleen is het bijna niet te verstaan met al die Thaise herrie.
groetjes Suree & Cor

• 23 Januari 2013 - 10:50

Harrie:

Hallo Cor.

Ik had je net al een mailtje gestuurd, je bent vandaag jarig.
    PROFICIAT!!!
    Nog vele jaren gewenst.

Groetjes.
    Harrie

• 23 Januari 2013 - 10:53

Miranda & Dani:

Hoi (o)pa(pa),

Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag ... 66 jaar alweer ... omdraaien helpt nu niet haha ;-)
    Maarruh ik zie nergens een video van waar jij een verjaardagsliedje zingt??? En sneeuw heeft ook wat hoor :-) Al hebben wij het nu al wel weer heel lang haha ... maar het ziet er allemaal super mooi uit en in dat opzicht mis je wel wat!! Maar ja zon is en blijft natuurlijk altijd heerlijk :-)

Have fun!!!

X van ons!

• 23 Januari 2013 - 11:18

Karin & Jack:

Hoi, hoi,

Proficiat Cor en een fijne verjaardag.

Greetzzz

• 23 Januari 2013 - 11:23

Jan:

hee die Cor !

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag ,
    maak er samen maar een fijne (sneeuw)vrije dag van

gr. Annemie & Jan

• 23 Januari 2013 - 11:37

Swa En Tes:

proficiat cor en geniet er van jonge man!!

• 23 Januari 2013 - 11:52

Marion:

Hee oude man,
    Neem het er maar weer goed van!! Gefeleciteerd en dikke zoen voor jullie beiden.
    Groetjes, Marion

• 23 Januari 2013 - 12:18

Sjaak:

Hè vriend proficiat uit het mooie blitterswijck met sneeuw!!maak er een mooie dag van.
    Sjaak,Annelies Rick, mike

• 23 Januari 2013 - 14:45

Leo:

Ha Cor,

Proficiat van de Tengers.
    We zuipen je kaart vanavond wel op.

Groetjes

• 23 Januari 2013 - 15:02

Willem:

Hee ouwe reus, proficiat met je jubileum. 66 is eigenlijk een veel mooier getal dan 65. Op naar de swasantnuffff.........of te wel 69 !!!!!!. Het is hier helemaal niet koud maar het is hier ijskoud. Ik heb vanavond bardienst bij Teng dus dan maken we er gelijk maar een feesje van. Groetjes aan Suree.

• 23 Januari 2013 - 15:37

Henk@Jolanda:

Van harte gefeliciteerd met je 66 jonge jaren.

Henk @Jolanda

• 23 Januari 2013 - 15:51

Jojo:

Hoi jarige,
    Proficiat vanuit een wit en koud Grubje... Vier ze vandaag we zullen vanavond bij Teng op je proosten! Groet ook aan Suree.

• 23 Januari 2013 - 18:21

Bea:

ha jonge oude man,van ons hier uit het koude grubje van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Ik zou zeggen neem je er nog een paar!!!!!!!
    Dikke kus van hieruit en doe ook suree heel veel groetjes van mij.

hen en bea

• 23 Januari 2013 - 19:15

Madeleine En Gijs:

Jarig, ja ja jarig, hartelijk gefeliciteerd! Gijs zegt: hij is vanmorgen om 6 uur opgestaan om je te komen feliciteren maar toen de sneeuw ophield is ie weer omgekeerd.
    Je kan je leeftijd nu wel omdraaien maar da's niet zo gunstig want dan ben je 99!
    Fijne dag in ieder geval, groetjes aan Suree (blij dat het bij jullie niet om de bathjes gaat maar om de liefde)!

• 23 Januari 2013 - 20:00

Thijs:

Ha die Cor, van harte gefeliciteerd en nog heel veel gezonde en gelukkige
    jaren met Suree en met ons allemaal!!!

Gr.Thijs en een dikke kus van Tiny.

• 23 Januari 2013 - 23:12

MC - Alzheimer:

Hoi Corrr,

De (verjaar)dag is alweer bijna voorbij, maar toch wil ik je op de valreep nog even hartelijk feliciteren. PROFICIAT DUS!!! En uhh..., over die leeftijd: een mens is zo oud als hij zich voelt. Dus gewoon samen met Suree lekker raggen met die supermotard van je en genieten van het leven. En dat je dat dus nog heel veel jaren mag blijven doen.

Groetjes Janneke en Antonio
    (ook aan Suree natuurlijk)

• 24 Januari 2013 - 00:07

Kees En Yvon:

Hoi Cor

Hebben we je vandaag nog online gehad wisten we helemaal niet dat je jarig was.
    Mooi is dat.
    Dus bij deze nog van harte gefeliciteerd met je 66 ste verjaardag.
    Nu zag weer een heleboel foto,s , ziet er daar beter uit als hier is hier behoorlijk koud BRRRRRRRRRRR
    Fijne dag verder , wij gaan zo slapen

Groetjes van Kees en Yvon

• 24 Januari 2013 - 07:42

Bea En Hen:

He ouwe, wel een dag te laat, maar toch nog proficiat met je verjaardag.
    Amuseer je daar verder nog in het zonnetje, en misschien vind je ergens nog wel een bikers weekendje!!!!
    Groeten aan Suree en verder alle mensen die je daar kent, en natuurlijk ook de groeten aan jouw.

Bea en Hen