Surin bike week - Reisverslag uit Surin, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Surin bike week - Reisverslag uit Surin, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Surin bike week

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

10 Maart 2013 | Thailand, Surin

Hallo allemaal,

Vrijdag vertrokken naar Surin, dat is een stad die bekend staat om zijn olifanten, ongeveer 140 km van Roi et vandaan. We kwamen vroeg in de middag aan, dus zijn we eerst maar op het treffenterrein gaan kijken. Daar waren ze al volop bezig, dus even rond gekeken, en gevraagd waar we het beste konden slapen, na een tijdje zoeken hadden we er een gevonden op 2 km van het terrein dus dat was lopend wel te doen. Het was wel niet het schoonste, maar ja wat wil je voor nog geen tientje, en s,avonds kwamen we er achter wat voor een soort hotel het was, toen we na het eten terug in het hotel waren zagen we verschillende mooie dames, die voor een klein bedrag een massage aanboden, maar dan geen thaise massage volgens Suree. De volgende dag eerst een paar slippers gekocht, want die was ik vergeten, maar na een tijdje begonnen mijn voeten zeer te doen, dus toch maar weer mijn bergschoenen aangedaan. s,Middags naar het nationaal museum van Surin geweest en nog even naar het motortreffen, maar daar was het zo heet, dat we maar naar het hotel gegaan zijn om een uiltje te knappen, met airco natuurlijk. Om 5 uur zijn we te voet naar het terrein gegaan, onderweg zagen we verschillende deltavliegers met een motor op hun rug, zie je trouwens vaak hier. Op het terrein was het nog niet zo druk dus eerst maar gegeten, en dat was er genoeg. Om 7 uur begon de eerste band en daarna de thaise beroemheden, en die waren van mijn leeftijdsklasse, maar ze speelde best wel goed, Suree vond het geweldig want elke keer zei ze hoe beroemd ze waren. Alles bij elkaar was het een leuk feessie !! Vanmorgen zijn we weer opweg naar Roi et gegaan, onderweg was er een ongeluk gebeurt met een vrachtwagen, hij lag dwars over de weg en met een graafmachine hebben ze hem weer overeind gezet. Op 60 km voor Roi et kregen we een lekke band, nergens iets in de buurt. Dus geprobeerd te lopen, maar na 1 kilometer was ik al afgebrand in die hitte. Maar daar was wel enig leven te bespeuren, dus heeft Suree gevraagd of iemand ons thuis wou brengen, en na lang onderhandelen wou een vrouw ons voor 1500 bath (38 euro) naar Roi et brengen, ze hadden mij natuurlijk gezien en gedacht daar valt wat te verdienen en 38 euro is hier ongeveer een weekloon, maar ik was allang blij dat we achter op de pick up naar huis konden. Dus zit ik nu met twee ventilatoren mijn verslag te schrijven.
Nog even de vragen van het vorige verslag beantwoorden: Rob ik heb vorige week eindelijk mij nummerbord gekregen En Jos en Theo jullie dachten echt dat ik hier een huis gekocht had, nou het was maar een grapje hoor, meer om het roddelcircuit van Grubbenvorst op gang te houden haha !! En Madeleine die foto van Hitler kwam ik daar tegen in een winkeltje, maar hier weten ze amper wie dat geweest is, wel een teken dat je alles goed bekijkt. En kees hoe is het met je naveltje ?Dit was het voorlopig weer, de foto,s en de video,s volgen groetjes Suree & Cor

  • 10 Maart 2013 - 13:19

    G.ijsman:

    ja alweer een bike week van een dag of zijn jullie niet langer gebleven.
    have fun my frend's

  • 10 Maart 2013 - 13:38

    Wieteke:

    Zit hier op de bank jouw verhaal te lezen. Leuk tijdverdrijf! En aan de foto's te zien zijn treffens overal zo'n beetje hetzelfde haha. Hoe heet is het daar eigenlijk Cor?

    Groetjes van Wieteke

  • 10 Maart 2013 - 13:40

    Dropshot:

    Zie je nou dat je geen keus heb, ik word op vakantie opgelicht met een cardan en had geen keus en jij met een lekke band maar het verschil van oostenrijk en thailand is in dit geval 1100 euro en het gekke is dat we allebei een soort blij waren dat we geholpen zijn .Met mijn navel gaat het prima dit bleek ook het probleem van de uitpuilende buik te zijn ,ik heb nu mijn wasbordje weer terug ,ik heb nagenoeg geen pijn eraan gehad alleen zwaar tillen is nog een tijdje uit den boze en ik zal wat treffens over moeten slaan om gezeur te voorkomen .Het is wel jammer dat wij nooit geen geroosterd speenvarken op een treffen kunnen krijgen en dat je er zover voor weg moet ,Piguinos in Spanje had wel speenvarken maar er stond een rij van heb ik jou daar en dan heeft Kees al geen trek meer
    Het treffen zag er toch best leuk uit en het trip erom heen had ook mooie dingen zo zie je maar je bent er nooit op uitgekeken want je ziet elke keer iets nieuws Op facebook kan je bij Roger mijn nieuwe speeltje zien
    Groetjes aan Suree en geniet er van

    gr kees

  • 10 Maart 2013 - 13:50

    Theo:

    zo cor lekker luchtig huisje. Ziet er goed uit het treffen met een beetje vlees aan het spit.
    zelfs suree verbrand da's knap die is die hitte toch wel gewent?
    ik zie het al weer je verveelt je nog niet have fun (hoelang nog?).

  • 10 Maart 2013 - 14:17

    Rex:

    Dat varken op foto 20 heeft het ook erg warm zo te zien.
    Veel plezier nog.

    Gr. Rex.

  • 11 Maart 2013 - 09:40

    Rob En Sil:

    Hoi, altijd weer gezellig die verslagen van jullie geniet ervan de taubjes

  • 11 Maart 2013 - 17:48

    Ruud:

    Wel met een hele moderne Chevy naar huis gebracht, kost wat ;-)

    Veel plezier nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Surin

Cor

De laatste jaren ga ik met mijn Thaise vriendin Suree twee keer per jaar op vakantie, de ene keer in Azië en de andere keer in Europa.

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 585
Totaal aantal bezoekers 128823

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 20 April 2016

Thailand 2015/2016

08 December 2014 - 21 April 2015

Thailand 2014/2015

29 December 2013 - 29 April 2014

Thailand 2014

03 Januari 2013 - 29 Maart 2013

Thailand & Laos 2013

23 December 2012 - 23 December 2012

Rondje Europa

11 December 2011 - 16 Maart 2012

Thailand & Laos 2011/2012

12 December 2010 - 09 Maart 2011

Thailand 2010/2011

30 November -0001 - 30 November -0001

Reis 2011 Europa

Landen bezocht: