Vervolg van ons tripje - Reisverslag uit Loei, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Vervolg van ons tripje - Reisverslag uit Loei, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Vervolg van ons tripje

Door: mr-president

Blijf op de hoogte en volg Cor

07 Februari 2013 | Thailand, Loei

Hallo allemaal,

We zijn inmiddels alweer thuis in Roi Et.
Het laatste verslag was vanuit Nong Khai, maar was zeer moeizaam, inmiddels heb ik dat alweer bijgewerkt. Dus heb ik maar even gewacht zodat ik het nu op een echte computer kan doen. Vanuit Nong Khai zijn we langs de rivier naar Chiang kan gereden was een prachtige route met uitzicht op de rivier, van daaruit naar onze bestemming Loei. Want ik had op internet gelezen dat je een kilometer of 10 buiten de stad een vlot kon huren. Dus wij er de volgende dag naar toe. De weg er naar toe is echt spectaculair, jammer heb ik het niet op video, want Suree had beide handen nodig om op de motor te blijven zitten, omhoog, omlaag met prachtige bochten, mijn Kawa knorde van plezier. Bij de verhuur nagevraagd en jawel hoor voor 5 euro kon je het vlot voor de hele dag huren. En je kon er ook een maaltijd bij bestellen. Dat hebben we dus gedaan, en nadat die klaar was werden we naar het midden van de rivier gesleept. Als je iets nodig hebt of naar de wc moet, hijs je gewoon de vlag en komen ze je ophalen. het was heerlijk, er zit ook een dak op het vlot zodat je lekker in de schaduw ligt te luieren, wat lezen of een dutje doen en af en toe een duik in het water. Ik vond het geweldig en ga er beslist nog een keer naar toe. De volgende dag zijn we naar Chum Phae gereden, maar daar was niet veel te beleven, meer zo,n doorgaansstad omdat je vanuit daar verschillende richtingen uit kunt. En vandaag zijn we weer naar huis gereden. Was weer ongeveer 1500 km.Het was een leuke trip. En wie op internet nog wil kijken naar de vlot verhuur dit is de link: http://www.thailandblog.nl/toerisme/lunchen-vlot-hua-naam-maan/ Kijk ff op het vorige verslag want daar heb ik 15 foto,s en 6 video,s toegevoegd.
groetjes Suree & Cor

  • 07 Februari 2013 - 16:09

    :

    Mooie vakantie Cor! Nu weer lekker "thuis" in Roi Et.
    Wij hebben onze thuisbasis in Bayan Lepas, Penang bij vrienden. Ook een beetje het thuis gevoel. Vandaag nog even de motor van hun uitgeprobeerd, super om hier mee door het verkeer te rijden want met de auto is het aansluiten en vaak stilstaan. Morgen gaan onze vrienden met de motor van hieruit naar Krab voor enkele dageni, dat is een uurtje of 5 tot 6 rijden van hier uit.
    Als het niet zo ver weg was kwam ik even op de koffie.
    Gr, Rob

  • 07 Februari 2013 - 17:06

    Miranda & Dani:

    Ziet er erg relaxt uit zo'n vlotje ... wil ik ook haha ... maar wij hadden gisteren weer sneeuw!!! Ondertussen is het wel weer bijna allemaal weg dat wel maar toch en nu op naar de Carnaval :-)

    Xxx van ons!!

  • 07 Februari 2013 - 18:27

    Corrie :

    Hey Cor en Suree,

    Relaxed hoor zo'n vlot, inderdaad zwitserlevengevoel, haha. Geniet er van samen. Ik krijg momenteel ook van een dansvriendin blogs binnen vanuit nieuw zeeland. Zo ontzettend leuk om jullie zo te volgen, zo ver weg en toch zo dichtbij! Dag lieve mensen, hoop jullie beiden dit jaar weer ergens te zien, MA-run misschien?

  • 08 Februari 2013 - 21:36

    Leo En Maartje:

    Ik wist niet dat garnalen uit zichzelf op een vlot konden klimmen........... echt knap hoor

    gr. uut Lottum


  • 13 Februari 2013 - 11:25

    Reint:

    Hallo Cor e n Suree
    Leuk zo'n trip met een vlot. En het weer lijkt daar 100 punten OK. Hier is het winter, met bewolking, sneeuw, regen en alles wat daar bij hoort.
    Groeten uit Wilp
    Reint

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Loei

Cor

De laatste jaren ga ik met mijn Thaise vriendin Suree twee keer per jaar op vakantie, de ene keer in Azië en de andere keer in Europa.

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 128710

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 20 April 2016

Thailand 2015/2016

08 December 2014 - 21 April 2015

Thailand 2014/2015

29 December 2013 - 29 April 2014

Thailand 2014

03 Januari 2013 - 29 Maart 2013

Thailand & Laos 2013

23 December 2012 - 23 December 2012

Rondje Europa

11 December 2011 - 16 Maart 2012

Thailand & Laos 2011/2012

12 December 2010 - 09 Maart 2011

Thailand 2010/2011

30 November -0001 - 30 November -0001

Reis 2011 Europa

Landen bezocht: