Op naar de zon - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Op naar de zon - Reisverslag uit Lottum, Nederland van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Op naar de zon

Door: Suree & Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor

09 December 2011 | Nederland, Lottum

Hallo allemaal,
Aanstaande zondag ga ik weer overwinteren in Thailand.
Ik zal weer proberen er een leuk verslag van te maken, met mooie foto,s en video,s En als jullie af en toe reageren dan maakt het voor mij ook leuker.
groetjes Suree&Cor

  • 09 December 2011 - 12:57

    Marleen En Wilfred:

    Hey cor ,
    heeeeeeele goede reis en geniet ervan.
    ben benieuwde naar de verslagen.
    groetjes

  • 09 December 2011 - 14:24

    Hen En Bea:

    heee corretje fijne reis en geniet ervan we horen wel van
    je via je reisverslag

    groetjes bea en en hen bart en stef

  • 09 December 2011 - 15:18

    C. Jansen Sr:

    Hoi Cor.
    Een goeie reis toegewenst en een fijn verblijf bij Suree.
    We hopen jullie eind Januari in Thailand te ontmoeten.
    Ik kijk er ook naar uit,
    Groeten van Papa San.

  • 09 December 2011 - 15:24

    Harrie Bastings:

    Ha Suree en Cor.

    Ik zie jullie verslag dan wel verschijnen.
    Goede vlucht gewenst en hou de voetjes daar droog haha.

    Groet.

    Harrie.

  • 09 December 2011 - 15:35

    Betty:

    hoi Cor, ik wens je een hele fijne tijd in Thailand . Groeten aan Suree en tot ziens in 2012!

  • 09 December 2011 - 15:51

    Atse Jasperse:

    Cor heel veel plezier gewenst en rustig aan!
    Wat voor motor heb je in Thailand staan?

    Groetjes,

    Atse

  • 09 December 2011 - 16:20

    Hanno En Co:

    Is het alweer zover dat je gaat overwinteren!
    Veel plezier daar.
    howdoe en tot ziens
    groet van Hanno en Cootje

  • 09 December 2011 - 16:58

    Willem:

    Ha die Cor,

    Ga je zondag pas ! Nou........ dan kun je nog mooi eventjes een afscheidsborreltje komen drinken bij Teng(heb ik speciaal voor jou in huis gehaald). Ik heb vanavond bardienst dus dat komt dan goed uit dan doe ik wel met je mee. Je hoeft dan zelf niet zoveel te drinken. Je zult wel een beetje af moeten bouwen want aan die foto's van je vorige reizen te zien hebben ze daar alleen maar tempels ,tempels ,tempels en optochten. Ben ik zeker met mijn dochters in een ander Thailand geweest dan jou.Bij mij was het vooral veel lekker eten en nog meer Chang,

    Tot vanavond
    Willem

    Als het nou niet lukt dan wens ik jou een goeie reis en doe de groeten aan Suree

  • 09 December 2011 - 17:15

    Jo Gommans:

    Hoi Cor,

    Gezellig als je vanavond nog even bij Teng komt om afscheid te nemen. Als ik je niet meer zie voorspoedige reis en ik ben benieuwd naar jouw verslagen en foto's. Groetjes aan Suree.

    Jo.

  • 09 December 2011 - 18:18

    Ruud:

    Hey jongeman,

    Veel plezier daar in dat lekkere warme land!
    Groeten aan je meisje1

    bye,
    Ruud

  • 09 December 2011 - 18:26

    Jan En Corrie:

    Hey Cor, Goeie reis en prettig verblijf daar samen met Suree. Alvast fijne feestdagen gewenst!

  • 09 December 2011 - 18:35

    Antonio:

    Ga je weer de kou weer ontvluchten? Ik wens je weer veel plezier daar. En de groetjes aan Suree. Zelf zit ik nu nog in de warmte op Curacao. Maar ja, dinsdag al weer thuis.

    In februari gaan wij weer touren in de Alpen. Zullen we ook wel iets van op waarbenjij.nu zetten. In elk geval veel groeten en hou je taai en laat ons maar weer flink mee genieten.

    Antonio


  • 09 December 2011 - 19:14

    Jan/Yolanda Uit.:

    Hallo Cor, een hele goeie reis gewenst aan jullie uit Zaandam.
    Geniet van jullie sabbatical overwintering in Thailand.
    Ben benieuwd naar de reisverslagen.
    Groetjes van ons.

  • 09 December 2011 - 20:06

    Cor, Ans Kids:

    Hey Cor,

    Goede reis gewenst, doe de groeten aan Sureé van ons!
    Doe geen dingen die wij ook niet zouden doen.

    Groeten,
    Witte huis aan de dijk.

  • 09 December 2011 - 21:59

    Reint:

    Veel plezier daar en de groeten aan Suree!
    Reint

  • 10 December 2011 - 10:35

    Pino:

    Hallo Cor & Suree
    Geniet maar weer van deze reis in het zonnige Thailand
    Wij achterblijfers trotseren deze winter weer de kou
    in nederland.
    GR Maria & Pino

  • 10 December 2011 - 17:12

    Hans Eikelenberg Wee:

    Hallo cor,
    Ik wens je een hele leuke vakantie en ook voor je vrouwtje.
    Ik zal proberen alles te volgen maar of dat lukt weet ik niet.
    Ik ben nu weer bezig langzaam terug te komen in mijn werk dat laat ik je dan nog weten.
    Mijn revalidatie zit er op en nu moet ik weer op gang komen.

    Vriendelijke groet,
    Hans

  • 11 December 2011 - 11:04

    Cees Klep :

    Suree en Cor Prettige overwintering gewenst en geniet ervan Groetjes Cees

  • 11 December 2011 - 11:23

    Bruw & Ingrid:

    Yow Cor,
    Veel plezier op jou overwinterings vakantie maar dat zal wel lukken.
    Wij houden hier jou huis wel in de gaten en mocht je het nog niet kunnen verkopen wij willen best met jou ruilen dan heb je een kleinere tuin dus win win situatie zou ik zeggen hahahaha.
    Ik wordt voor de afwisseling in januarie weer aan het been geopereerd dus tijd genoeg om weer jou verslagjes te lezen.

    Nou maak er weer wat leuks van samen groeten vanuit het rozendorpje.

  • 11 December 2011 - 12:44

    Draco:

    zoooo cor is het al weer een jaartje voorbij ga je kijken of je tuinhekje ernog staat.
    ik zal zeker weer alles volgen en hoop dat je weer vele avonturen beleeft
    have fun bro en knuf aan suree groetje s en een goede reis .

  • 12 December 2011 - 09:46

    Debby:

    Hallo Cor en Suree,

    Waarschijnlijk zijn jullie al gearriveerd maar alsnog een hele fijne reis toegewenst.

    Groeten
    Debby

  • 12 December 2011 - 14:18

    Patje:

    Enjoy it..!!!!

  • 13 December 2011 - 09:01

    Piet Boonen:

    hallo Cor , je zult inmiddels wel op locatie zijn . Fijn verblijf in thailand en mooie feestdagen gewenst voor jullie beiden en vooral een gezond 2012. Groeten piet

  • 13 December 2011 - 17:25

    Madeleine:

    Joepie, WE gaan weer op reis naar Thailand!!! Want zoals jij je reisverslagen schrijft en met al die mooie foto's erbij heb ik echt het idee dat ik een beetje met jullie mee reis! Dus natuuuuurlijk zal ik alles lezen en ook reageren, net als altijd :-)
    Heel veel plezier, ga niet op je bek met een korte broek (of sowieso niet eigenlijk), en doe voor de rest wat je altijd doet want ik lees het echt met veel plezier altijd.
    Groetjes aan Suree en een dikke knuffel xxx

  • 14 December 2011 - 03:42

    Dennis G.:

    Prettige winter Cor samen met Suree!! Ik zit hier fijn op de Noordzee van de week hier windkracht twaalf. Veel plezier groet Dennis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

De laatste jaren ga ik met mijn Thaise vriendin Suree twee keer per jaar op vakantie, de ene keer in Azië en de andere keer in Europa.

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 128787

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 20 April 2016

Thailand 2015/2016

08 December 2014 - 21 April 2015

Thailand 2014/2015

29 December 2013 - 29 April 2014

Thailand 2014

03 Januari 2013 - 29 Maart 2013

Thailand & Laos 2013

23 December 2012 - 23 December 2012

Rondje Europa

11 December 2011 - 16 Maart 2012

Thailand & Laos 2011/2012

12 December 2010 - 09 Maart 2011

Thailand 2010/2011

30 November -0001 - 30 November -0001

Reis 2011 Europa

Landen bezocht: