Alweer in de korte broek Joepie !! - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu Alweer in de korte broek Joepie !! - Reisverslag uit Roi Et, Thailand van Cor Lanser - WaarBenJij.nu

Alweer in de korte broek Joepie !!

Door: Suree & Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor

15 December 2011 | Thailand, Roi Et

Hallo allemaal,
Ik ben alweer in Roi Et.
Maandag aangekomen in Bangkok en direct met de bus naar Pattaya, om op bezoek te gaan bij mijn ouwe vriend Dick de Roos die ook de meeste tijd van het jaar in Thailand woont.In Pattaya aan gekomen eerst een tukkie gedaan en daarna uit eten met Dick en zijn vriendin.Na het eten zijn we met z,n vieren naar de beroemde Walking street gegaan, en na een keer er doorheen gelopen hebben we een leuk terras opgezocht en lekker naar de mensen zitten kijken met een biertje erbij. De volgende dag hebben we weer afgesproken bij een markt, daar een beetje rond geneusd, en s,middags naar het strand. Suree& Nom zijn op een gegeven moment naar het busstation gegaan om alvast kaartjes te kopen voor Roi Et, en Dick en ik op de brommer naar zijn appartement, maar daar aangekomen bleek dat zijn vriendin Nom de sleutels te hebben, dus wij maar weer een afzakkertje gehaald in een nabij gelegen barretje waar natuurlijk ook weer een paar Hollanders zaten ( Je hebt daar zelfs een Holland House)s,avonds naar een Indisch restaurant geweest waar het eten prima, alleen naar Thaise begrippen duur ( ongeveer 12 euro per persoon inclusief drank)Woensdag met de bus naar Roi Et ongeveer 12 uur, en ondanks de comfortabele VIP bus toch wel een beetje gaar.Het is gelukkig nog niet zo heet hier, dus heb ik de tijd om een beetje te wennen aan de temperatuur. Ik ga nu proberen om er nog een paar foto,s en een filmpje op te zetten. En ik wil jullie alvast bedanken voor de vele reacties, ook op Hyves en Facebook.
Groetjes Suree&Cor

  • 15 December 2011 - 05:50

    Manmanman:

    Hey Cor,

    Inderdaad een fijn gevoel om weer in de korte broek te lopen, ik heb hier in Africa ook nog een paar weekjes van die temperaturen, rond de 30 met af en toe een bui-tje vanwege het korte regenseioen...

    Alvast een fijne overwintering en een relaxte tijd in het Thaise land samen met Surree.

    Misschien een tip voor de foto's, ik plaats de tekst erbij voordat ik ze upload met de easy app. Dat gaat redelijk snel, want ls jet het op deze site moet doen gaat het 1 voor 1 en dat is teveel van het goede.
    Het is wel leuk voor de lezers als er een kleine tekst bij de foto staat, kijk maar of jer ermee aan de slag gaat.

    Afrokaanse groetjes vanuit Botswana,
    Lorenso.

  • 15 December 2011 - 06:48

    Barbara:

    Ik ben jaloers! Heerlijk in je korte broek, heel veel pleZier saampies. Kus Barbara

  • 15 December 2011 - 06:58

    Ruud:

    Hey Cor en Surree,

    Ik zie het alweer, je hebt er reuze moeite mee om je weer aan te passen aan het leven daar!
    Hahahaha, veel plezier!
    Kijk alweer uit naar de volgende serie foto's.

    Byebye
    Ruud

  • 15 December 2011 - 07:05

    Marleen En Wilfred:

    Foto's zien er super uit, geniet van het mooie weer
    en veel plezier

  • 15 December 2011 - 11:41

    Kees Dropshot:

    Je hebt het weer lekker voor elkaar ,geniet ervan wie weet gaan we samen nog aan de borrel en wat lekkers eten .

    gr kees

  • 15 December 2011 - 16:24

    Caat:

    Geniet ervan! xxx

  • 15 December 2011 - 17:35

    C.jansen Sr:

    hoi Cor en Suree. Zonder problemen aangekomen voor je verblijf van drie maanden in
    Thailand. [ geluksvogel ] We wensen je een prettige vacantie en tot eind Januari.
    Groetjes aan Suree.
    M en C.Jansen sr.

  • 15 December 2011 - 19:00

    Madeleine:

    He president,

    Fijn dat je goed bent aangekomen daar in Roi Et. Het ziet er inderdaad niet zo zonnig uit als anders, maar inderdaad wel lekker om er even 'in te komen' :-) Leuk idee van Rens overigens, hoop dat je er wat mee kan.
    Mmm van Mora natuurlijk? Het is wel echt het toeristen Thailand waar je nu zit he, met al die luxe en glitter & glamour. Ik hoop wel dat je het 'echte' Thailand weer op zoekt!
    Liefs M

  • 15 December 2011 - 19:01

    Madeleine:

    PS Rens heb jij ook een waarbenjijnu pagina?

  • 16 December 2011 - 13:25

    Hans Eikelenberg :

    Cor roi et dat is toch een provincie en stad in het noorden van Thailand?
    Kun jij mij vertelllen of dat in de buurt is van Sakon nakhon of uttaradit.
    alvast bedankt Hans reisburo weeze

  • 17 December 2011 - 18:29

    Cees Klep :

    Jaja Weer goed voor elkaar En wij zitten en staan hier in de regen Echt herfstweer .Ach ja Gambia was ook goed Cor Lekker weertje Dus ik heb het alweer gehad .Misschien kom je nog wel vrienden van me tegen daar in Pataja Eentje woont daar contunue .En de rest gaan eind van het jaar weer met een hele bups .Geniet er maar lekker van mijn tijd komt ook nog wel groetjes aan Suree en jij ook

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cor

De laatste jaren ga ik met mijn Thaise vriendin Suree twee keer per jaar op vakantie, de ene keer in Azië en de andere keer in Europa.

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 128770

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 20 April 2016

Thailand 2015/2016

08 December 2014 - 21 April 2015

Thailand 2014/2015

29 December 2013 - 29 April 2014

Thailand 2014

03 Januari 2013 - 29 Maart 2013

Thailand & Laos 2013

23 December 2012 - 23 December 2012

Rondje Europa

11 December 2011 - 16 Maart 2012

Thailand & Laos 2011/2012

12 December 2010 - 09 Maart 2011

Thailand 2010/2011

30 November -0001 - 30 November -0001

Reis 2011 Europa

Landen bezocht: